czwartek, 18 lutego 2021

Eyeliner w kremie od Couleur Caramel

 

Eyeliner to jeden z pierwszych kosmetyków kolorowych, które zaczęłam używać. Pierwsze pociągnięcie, pierwsza kocia krecha i tak powstała miłość.Po tylu latach sięgania  nie wyobrażam sobie mojego makijażu bez tego kosmetyku. To moje MUST HAVE! Dlatego lubię poznawać nowości i nowe jego wersje, które fajnie podkreślają moje oko nie robiąc po godzinach pandy. Dzisiaj chciałam Wam przedstawić moją nowość w kosmetyczne, którą testują od kilku tygodni i dziś przyszedł czas na moją opinię. Panie i Panowie przedstawiam kremowy eyeliner od  Couleur Caramel!


Eyeliner w kremie, dostępny jest w pięknym, jakby słomianym opakowaniu i mieści w sobie 3g czarnej konsystencji. Jego faktura troszkę mnie zdziwiła. Jest nietypowa i ciężko spotykana przy tego rodzaju produktu. Na pierwszy rzut oka lekko chrapowata, dopiero podczas aplikacji można się w niej zakochać! Mięciutka, aksamitna i iście kremowa. Przyjemnie się Nim pracuje zwłaszcza kiedy ma się w duecie precyzyjny pędzelek, tylko i wyłącznie dostosowany do robienia kresek.
 Do namalowania precyzyjnej kreski potrzebny jest pędzelek skośny lub cienki, podłużny. Najlepiej, żeby był twardy i bez wystających włosków no i wiadomo sprawna ręka.Takim pędzelkiem jest pędzelek kątowy N10 z włosia syntetycznego.

Przyznam, że zrobienie kreski tą kremową formułą nie należy do najłatwiejszych zwłaszcza kiedy dobre parę lat używało się tylko eyelinera w pisaku. Praca z tym maluszkiem wygląda trochę jak robienie kreski bardzo miękką kredką, stąd też istotny jest twardy pędzel. Wystarczy lekko sunąć po powiece, nie nabierając też zbyt dużo produktu bo można wtedy bardzo szybko przesadzić.Produkt jest bardzo trwały. Na powiekach utrzymuje się cały dzień, dodatkowo by uniknąć "odbitek" proponuję po aplikacji przypudrować kreskę pudrem transparentnym lub czarnym cieniem. Z usunięciem kosmetyku bez problemu radzi sobie płyn micelarny. 
 


Eyeliner w kremie to kosmetyki ekologiczny, w 100% naturalny, który nie zawiera substancji drażniących. Nawet jeśli jesteś posiadaczką szczególnie wrażliwych oczu, ten kosmetyk będzie dla Ciebie odpowiedni. Formuła naturalnego eyelinera oparta jest na bazie organicznego oleju makadamia i organicznego masła kakaowego, dzięki czemu kosmetyk pielęgnuje delikatną skórę Twoich powiek i jest niezwykle komfortowy dla oczu. Eyeliner w kremie różni się nieco od tego klasycznego. Przy pomocy eyelinera w kremie możesz przyciemnić makijaż, zastosować gradację, czy stworzyć bazę do perfekcyjnego smoky eye. Zachęcona? To zapraszam na zakupy do sklepu ekozuzu.pl,.



Pozdrawiam,




10 komentarzy:

  1. Ja akurat nie używam tego typu produktu, ale polecę mojej siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli jest trwały, to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo rzadko sięgam po eyelinery, więc wystarczą mi te, które już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zanim przeczytałam że to eyeliner myślałam, że to pomada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym się na niego skusiła :) myślałam , że to pomada :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie nowości. Na pewno sprawdzę ten eyeliner. Zaciekawiłaś mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo rzadko korzystam, ale jeżeli już się decyduje, poszukuje właśnie trwałych produktów

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak najbardziej takie eyeliner się sprawdzi. Warto stawiać na ten kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  9. Eyeliner w kremie jest moim odkryciem, ale bardzo żałuję, że nie znalazłam go wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze słyszę o takim rozwiązaniu. Jestem bardzo zaciekawiona, chętnie wypróbowałabym ten eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger