poniedziałek, 14 września 2020

Domowe SPA z The Secret Soap Store

 

Lubicie domowe SPA? Nadchodząca jesień to idealny czas by zaopatrzyć się w pachnące kosmetyki, które umilą Nam wieczorną kąpiel jak i codzienną pielęgnację. The Secret Soap Store posiada w swoim asortymencie mnóstwo produktów, z którymi warto poświęcić choć jeden wieczór aby się zrelaksować i odpocząć. Od kul do kąpieli, po peelingi w kostkach aż po masła do ciała ale to tylko namiastka tego, co możecie zobaczyć na stronie. Dziś mam dla Was recenzję 3 kosmetyków, które zawładnęły moją łazienką i nie tylko.

Pierwszą z nich jest kula do kąpieli Passiflora. Bez bicia się przyznaję, że jest to produkt, który w mojej łazience najrzadziej się pojawia. U mnie musi zawsze być dużo piany, więc stawiałam raczej na żele, płyny do kąpieli. Kula cudownie pachnie, zapach jest intensywny, jakby mieszanka świeżych kwiatów połączona z bryzą oceanu. Kula bardzo szybko się rozpuszcza barwiąc wodę na niebieską i zostawiając mnóstwo tłustych oczek, którymi zapewne jest olejek kokosowy. Po kąpieli skóra jest miękka, gładka, lekko natłuszczona i przyjemnie nawilżona. Zapach jej jest również zdecydowanym plusem ale może nie tyle co dla skóry ale dla duszy i nosa! Wieczór przy użyciu takiej kuli to czysta przyjemność!

Kolejny kosmetyk to kostka peelingująca-masująca. Tutaj forma produktu to dla mnie totalna nowość. Sama kostka przypomina "szczotkę" do masażu ciała. Na szczęście tutaj mamy wersję delikatniejszą i jest ona dedykowana dla skóry suchej i wiotkiej z oznakami cellulitu.. Kosmetyk działa na zasadzie "mydła". Wystarczy delikatnie zwilżyć ją wodą i pocierać/masować nią ciało miejsca dotknięte cellulitem lub spadkiem jędrności. Podczas masażu tworzy się piana, którą delikatnie myjemy ciało a drobinki pestek moreli działają jak naturalny peeling intensywnie wygładzając naskórek. Zapach kostki jest tak oszałamiająco rześki, energetyzujący,  isćie grejpfrutowy, że nawet po ciężkim dniu mam ochotę do dalszego działania! Świetny produkt, wielofunkcyjny, z widocznym wpływem na stan skóry , która jest równie pobudzona jak ja sama!

 
Na koniec zostawiłam masło do ciała, którego zadaniem jest wspomóc dalsze ujędrnianie. Zawiera kofeinę oraz skoncentrowany składnik, lipolityczny, wspomagający spalanie tkanki tłuszczowej. Jeśli chodzi o wrażenia to masło posiada bardzo fajną i delikatną konsystencję. Bardzo dobrze się rozprowadza i dobrze nawilża. Czy niweluje skórkę pomarańczową? Jeszcze nie spotkałam kosmetyku, który by sam w sobie usuwał obecność cellulitu. Owszem wprowadzając do niego odpowiednią dietę i ćwiczenia myślę, że efekt byłby zauważalny. Na chwilę obecną przy używaniu jego SOLO nie rzuciło mi się w oko bym miała pośladki i uda jak z reklamy ;) Na szczęście masełko ma swoje inne dobre strony, którym jest zapach. Jak w poprzedniku..obecność grejpfruta powala z nóg. Rześko i owocowa pachnie nie tylko moja skóra ale również całe mieszkanie.   Preparat jest również bardzo wydajny i na pewno wystarczy na długo.

 
The Secret Soap Store jest to polska marka z 30 letnią tradycją rodzinną, produkująca naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy. Znajdziecie  też świece do masażu, a nawet herbatki, czy asortyment dla kobiet w ciąży a nawet wersja dla Panów. Sama osobiście już kiedyś miałam okazję używać ich produktów i wiem a nawet ręczę za kremy do rąk, które są FENOMENALNE i koiły moją skórę przez długą i ostrą zimę. Teraz też się nie zawiodłam. Bardzo zadowolona jestem z kostki, która jest wielofunkcyjna i przynosi rewelacyjny efekt. Przy takim iście grejpfrutowym trio moja skóra nie ma się do czego przyczepić a nawet prosi o więcej takich przyjemnych wieczorów ;)
 
Kochani dla Was mam niespodziankę w formie rabatu. Wystarczy wpisać w koszyku "womanworld" i dostaniecie 20% zniżki ;)


   Pozdrawiam,




6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię robić sobie domowe spa, bez wanny nie wyobrażam sobie życia. Markę kojarzę z nazwy, ale nie miałam jeszcze ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Domowe SPA to mój sposób na relaks. Dzięki za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba o siebie zadbać i robić sobie w domu SPA.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez koronawirusa przestałam jeżdzić do spa i takie domowe odpowiedniki są zbawienne dla mojej skóry!

    OdpowiedzUsuń
  5. Domowe spa jest idealnym rozwiązaniem po całym dniu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger