poniedziałek, 3 czerwca 2019

Krem ochronny do stóp, AA Aquaselin Podology



Moje stopy to obszar dotknięty największą suchotą? Dlaczego? Bo sobie zaniedbałam sprawę. Z lenistwa i myśląc, że stopy tego najmniej potrzebują, z czasem wyszła moja głupota i teraz mam mega ale to mega suche jak wiór stópki, o które muszą intensywnie dbać. Staram się wybierać kosmetyki jak najbardziej wnikające w skórę i sprawiające, że bardzo szybko odczuję ulgę. Ale ostatnio zachciało mi się troszkę innej wersji, lżejszej a mianowicie jest nim krem ochronny Aquaselin Podology.


Produkt mamy w wąskiej tubce, która jest wygodna w użyciu, choć przyznam, że wolałabym zdecydowanie otwieranie typu "klik on" niż zakręcane. Krem sam w sobie jest dość rzadkiej ale lekkiej konsystencji i o bardzo rześkim zapachu przypominający akcent trawy cytrynowej. Kosmetyk dobrze rozprowadza się na skórze, szybko wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Po jego użyciu stopy są miękkie w dotyku. 


Jest to specjalistyczny krem, przeznaczony do ochrony skóry stóp przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Kompleks PediControl, dzięki zaawansowanym składnikom, chroni skórę stóp, przywracając odpowiedni poziom nawilżenia, jednak na moją suchotę nie jest to efekt zadowalający. Jest ok ale tylko przez chwilę. Po jakimś czasie znowu doskwiera mi uczucie ściągnięcia skóry. Dodatkowo krem neutralizuje przykry zapach potu, dzięki dość mocnemu ale i przyjemnemu zapachowi. Czy faktycznie tak jest, nie powiem Wam bo ten problem na szczęście mnie nie dotyczy.. Stopy po użyciu kosmetyku są dotknięte opatrunkiem ochronnym w stanie dobrym. Jednak dla mnie jest on zdecydowanie za słaby. Musiałabym porządnie natłuścić skórę, by potem móc je inteligentnie ochronić przed ponownym przesuszeniem. Dlatego myślę, że produkt sprawdzi się u osób o mniejszych wymaganiach i o mniejszym dyskomforcie, który doskwiera moim stopom.



POzdrawiam,


3 komentarze:

  1. Szkoda, że na Twoją skórę efekt nie był spektakularny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja może ne mam bardzo suchych stóp, ale lubię porządne nawilżenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi, niestety, również często zdarza się zaniedbać moje stopy :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger