wtorek, 7 maja 2019

Nature Queen oczyszczająca pianka do mycia twarzy



Pianki do mycia to rzadkość w mojej pielęgnacji. Przeważnie są to żele, mydła, do których chyba już się za bardzo przyzwyczaiłam i najwygodniej jest mi po nie sięgać. Oczyszczająca pianka od Nature Queen  posiada bardzo dobre składniki aktywne. Cenny ekstrakt z ogórka, ekstrakt z chabra bławatka, ekstrakt z kiełków pszenicy, z mydlnicy lekarskiej, z wąkrotki azjatyckiej, jak również ekstrakt z jaśminu, witamina B5, alantoina oraz kwas mlekowy. No i wiadomą sprawą jest, że kosmetyki Nature Queen nie zawierają SLS, SLES, szkodliwych substancji i są w pełni naturalne i ekologiczne. 


Butelka o pojemności 175 ml posiada dość spory dozownik ale jest to chyba klasyczny otwór jeśli chodzi o pianki. Konsystencja kosmetyku jest piankowa, bardzo lekka, delikatna i aksamitna. Do aplikacji wystarczą dwie pompki, które idealnie pokrywają całą twarz, delikatnie oczyszczając ją z wszelkich zabrudzeń. Pianka pachnie przyjemnie, delikatnie, choć spodziewałam się intensywniejszych nut jaśminu, który uwielbiam w kosmetykach.


Piankę używałam w momencie kiedy to moja skóra pod oczami została lekko podrażniona przez nieodpowiedni krem. Był to moment kiedy spisała się nie tylko w kwestiach oczyszczających ale bardzo fajnie uspokoiła moje okolice oczu. Jej naturalny i bogaty skład w ekstrakty ukoiły podrażnione okolice i ponownie odczuwam komfort. Po jej użyciu skóra jest ładnie oczyszczona, przyjemnie odświeżona i delikatnie napięta. Nie zauważyłam aby kosmetyk wysuszał skórę czy powodował inne  niesnaski. Plus za jego doskonałą wydajność.


Kolejny kosmetyk z gamy produktów od Nature Queen i kolejny zachwyt. Nie jestem maniaczką naturalnych kosmetyków ale pomału zaczynam się do nich przywiązywać. Tym bardziej kiedy stosowanie ich  przypomina mi lek na moje rany. Co naturalny skład to nie jakieś dziadostwo chemiczne, za które przepłacamy  a skóra na tym traci. Szczerze polecam, bo naprawdę warto posiadać w sowich zbiorach plony NATURY. Kosmetyki kupicie on-line https://naturequeen.co/sklep/




Pozdrawiam,




19 komentarzy:

  1. Kojarzę już coraz bardziej tą marke, ale nadal nic od nich nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię oczyszczanie twarzy delikatnymi kosmetykami, nie miałam jednak jeszcze produktów marki Nature Queen

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że nie wysusza. To mnie na pewno zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tę piankę i bardzo dobrze się u mnie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiła mnie ta pianka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka razy już czytałam o tej piance. Sama ostatnio bardzo polubiłam taką formę oczyszczania i z chęcią poznałabym ją, jak tylko skończę obecne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aktualnie ją używam, lubię ją. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię naturalne kosmetyki, ale nie zawsze tak było. Początki były trudne i przez długi czas uważałam, że moja skóra jednak lubi chemie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo nie znam marki :) a lubię pianki więc chętnie bym wypróbowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo intryguje mnie ta arka i ten kosmetyk. Chyba muszę się bliżej przyjrzeć Nature Queen :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna jest ta pianka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydałby mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam kosmetyku bo nie uzywalam, jednak o marce Nature Queen cos tam z insta słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nature queen już mi chodzi po głowie od pewnego czasu, ale szkoda że nie ma w stacjonarnej drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pianki do twarzy jeszcze nie używałam i również nic z tej marki, ale może może... :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger