środa, 17 kwietnia 2019

Lollipops Paris My Beauty Essentials- wielofunkcyjna paletka do makijażu




Dzisiaj pokażę Wam małą sprytną paletkę, którą możecie zabrać ze sobą dosłownie wszędzie i sprawi, że z nią zawsze będziecie czuć się pewnie i kobieco! My Beauty Essentials od Lollipops Paris to paletka, która zarówno pomoże Wam z makijażem oka jak również rozświetli skórę, nada jej blasku jak i wykonturuje twarz. Wielofunkcyjny gadżet, który zadowoli nie jedną fankę makijażu, skromnego makijażu.


My Beauty Essentials to uniwersalny zestaw, którym można wykonać prawie cały makijaż. Pod warunkiem, że jesteście fankami delikatnych makijaży jak i make up no make up. Paletka zawiera korektor, róż oraz cień jak i pożądany przeze mnie rozświetlacz.  Sam korektor jak dla mnie jest delikatny, kremowy i kryje niedoskonałości ale te niezbyt widoczne. Myślę, że z większymi problemami mógłby sobie nie dać rady. Niemniej jednak patrząc na "turystyczną" wersję paletki, można go również użyć jako bazy pod cienie. Zaraz za nim mamy cień, matowy, bardzo jasny, osobiście używam go do rozświetlenia wewnętrznego kącika oka lub pod łuk brwiowy. W paletce znajduje się również rozświetlacz, bardzo delikatny i subtelny. Który nie tylko doda blasku skórze ale można również użyć go jako cienia. Jak kto woli. To samo tyczy się różu. Kolorystycznie jak dla mnie troszkę za zimne tony ale dla szybkiego rumieńca jak znalazł. 





Cała paletka a raczej jej zawartość jest bardzo dobrej jakości. Cień, rozświetlacz jak i róż bardzo dobrze zachowują się na skórze. Cienie się nie kruszą ani nie osypują, rozświetlacz nie pyli i nie zostawia migocących drobinek a róż idealnie wtapia się w kości policzkowe. Produkty mają dobrą pigmentację, drobno mieloną teksturę, która daje gładkie i równomierne wykończenie oczywiście z możliwością budowania intensywności koloru.


Paletka My Beauty Essentials dodatkowo wyposażona jest w praktyczne lusterko, które przyda się w podróży a nawet na spacerze, w pracy czy gdziekolwiek z nią będziecie. Samo opakowanie jest słodkie, iście cukierkowe i "paryskie". Plus za magnetyczne zamknięcie, które chroni zawartość przed wszelkimi uszkodzeniami. Dzisiejsza propozycja paletki jest dla osób, które lubią mieć kilka kosmetyków pod ręką ale w jednym miejscu. Propozycja od Lollipops Paris idealnie wpasuje się w Wasze zapotrzebowania. Praktyczna, wielofunkcyjna i uniwersalna jeśli lubicie takie gadżety to zachęcam do zakupu. Cena tejże paletki to koszt ok. 85 zł. 




Pozdrawiam,




16 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kolory. Mojej siostrze na pewno by się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  2. paleta stworzona dla mnie, piękna, wszystko w 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorystyka dla mnie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna paletka. Chętnie bym ją dostała na prezent! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki, ale lubię wielofunkcyjne produkty. Ta zapewni mi lekki kontur, a na oku delikatny cień :) Takie coś dla mnie jest idealnym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda fajnie i zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam jeszcze o tej marce, a bardzo się interesuję kolorówką. Ciekawa jestem czy są inne wersje kolorystyczne tej paletki. Po pierwsze ja nie lubię gdy kosmetyki mokre i suche znajdują się w jednej paletce, bo osyp wpada w mokry produkt i się robią dziwne gluty. Nie do końca rozumiem połączenie korektora, cienia, rozświetlacza i różu. Wiem że dla niektórych to może być funkcjonalne, ale raczej dla osób które mało się malują. Ogólnie koncepcja fajna, żeby zawrzeć kilka rzeczy w jednej palecie, ale ja tej bym nie kupiła. Wysoka cena i nie do końca pasujące mi produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda przepięknie, już samo opakowanie mnie do niej przyciąga i budzi we mnie tę "sroczą" naturę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealna dla makijażowych minimalistów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna paletka ładne kolorki ma:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie neutralne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne narzędzie. Na rynku jest sporo podobnych aplikacji, ale ta wygrywa prostotą.
    maszyny do czyszczenia schodów ruchomych Fair Play Plus

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger