środa, 24 kwietnia 2019

IL Salone MILANO -maska do włosów suchych i zniszczonych



Przyznam się Wam bez bicia, że jeśli chodzi o maseczkowanie włosów to u mnie jest to  "ciężka sprawa. Jestem leń nad lenie i sięgam po nie tylko w awaryjnych sytuacjach albo już jak mi się zachce. Być może spowodowane jest to tym, że nie narzekam na stan swoich włosów i tak naprawdę nie mam potrzeby nakładać na nie dodatkowych wspomagaczy. Oczywiście mam w swoich zbiorach maski, maseczki, odzywki czy inne olejki do włosów ale tak jak wspomniałam, sięgam po nie w momentach  odpowiedniego zapotrzebowania. Tak dziś pokażę Wam maskę do włosów suchych i zniszczonych marki, która ostatnio króluje na blogach.


Maska do włosów Con Cheratina jest silnie regenerująca przeznaczona do pielęgnacji włosów suchych  i bardzo zniszczonych. Zawiera ceramidy oraz proteiny mleka i zboża. Składniki te w widoczny sposób poprawiają stan uszkodzonego włókna włosa. Cenne proteiny zbożowe przywracają włosom utraconą miękkość oraz znacznie zwiększają ich objętość. W efekcie włosy stają się miękkie, aksamitne i zregenerowane. 


Sam kosmetyk ma bardzo gęstą i bardzo treściwą konsystencję. Zapach jego mocny, intensywny i przypominający wanilię z nutką zaperfumowania. Po rozprowadzeniu na włosy należy odczekać 5 minut po czym zmyć dokładnie letnią wodą. Osobiści u mnie maska na włosach pozostaje od 10-15 minut , w tym czasie relaksuję się w wannie a i efekt jest pokazniejszy. Jako, że produkt skłania się ku suchym włosom, to nakładałam ją od długości z naciskiem na końcówki. Po zimie prócz ich przycięcia dobrze jest je wspomóc właśnie takimi kosmetykami. Maska sprawiła, że moje włosy faktycznie zostały nawilżone, stały się bardziej"sypkie", nie puszą się i nie plączą. Przepięknie pachną a do tego są bardzo mięciutkie o aksamitnym połysku. Jedyna moja rada to nie przesadzać z ilością podczas nakładania bo może lekko obciążyć włosy. Jak dla mnie Kosmetyki IL Salone MILANO  są dobre jakościowo, których efekt końcowy powinien zadowolić nie jedną z Was. Są równie łatwo dostępne np. w Rossmanie, Carrefour, czy też on-line ;)




Pozdrawiam,



10 komentarzy:

  1. Dobrze, że jesteś zadowolona z jej działania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakość to podstawa. Jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej masce i prawdę mówiąc nie wiem czy się na nią skusić czy jednak nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesująca. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio sporo pochwał czytam na temat tej marki i czuję się skuszona :) Ale najpierw zapasy, potem będę mogła pomyśleć o czymś nowym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba się skuszę na jakiś kosmetyk tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mialam okazji poznać marki

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie spotkałam tej maski, ale rozejrzę się :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger