wtorek, 13 listopada 2018

Daniel Wellington, Twój pomysł na prezent świąteczny!




Czas goni jak szalony, nie będę smęcić i od razu przechodzę do konkretów. Czy myślicie już jaki by tu sprawić prezent na święta dla swoich bliskich? Ja co roku mam z tym problem i wiecznie dylemat co i komu i co najważniejsze dany podarunek trafi w gust obdarowanemu. Dlatego też chyba w tym roku postawię na klasykę i przede wszystkim pewniaka jeśli chodzi o damską stronę. Choć myślę, że i Panowie również gustują w zegarkach, bo o nim będzie dzisiaj mowa.


Myślę, że zegarki Daniel Wellington swoją wygodą, minimalistycznym a zarazem eleganckim wyglądem skradną nie jedno serce. Wybór tarcz czy pasków na stronie producenta jest tak szeroki, że każdy znajdzie coś dla siebie. Dzisiaj pokażę Wam mój prezent dla mamy, to właśnie Ona będzie  na posiadaczką tejże "biżuterii". We wcześniejszym wpisie możecie zobaczyć mój pierwszy zegarek Daniel Wellington, w którym jestem zakochana i do dziś go noszę i dodaje mi a raczej całości szyku i tej kobiecości, której mi wcześniej z lekka brakowało. Tym razem padło na zegarek Daniel Wellington Classic Petite Sterling. 


Mamy tu już bardziej stonowaną kolorystykę, wydaje mi się, że wręcz neutralną i dopasuje się ona do każdej stylizacji a nawet i okazji. Tarcza w odcieniu bieli z eleganckim paskiem mesh ze stali nierdzewnej. Do tego nowa bransoletka Classic Bracelet , z którą tworzą bardzo modny i wygodny design. Mama zdecydowanie woli białe złoto i srebro, więc taki zestaw będzie dla niej idealnym! Sama jestem w niego wpatrzona i chyba będę musiała napisać do Mikołaja o taki sam, no bo jak inaczej. Mamcia ma a córka nie?



Zegarek Daniel Wellington to idealny pomysł na prezent pod choinkę. Wszystko jest pięknie i elegancko zapakowane, że już nie musimy martwić się o nic. Marka zadbała o wszystko, by podarunek od Nas wyglądał okazale a jego zawartość rozgrzała nawet te najbardziej wybredne serducha. Nie pozostaje mi nic innego jak odesłać Was do strony sklepu, który pomoże Wam rozwiązać Wasz dylemat na prezent dla mamy a może prezent dla taty?


Żeby Was bardziej zachęcić mam dla Was 10% zniżki na Zestawy Upominkowe + świąteczne opakowanie gratis! Oferta ważna jest do 8 stycznia, na stronie sklepu , lub możecie skorzystać z mojego kodu rabatowego, który upoważnia Was do zniżki 15% na cały asortyment w sklepie internetowym  https://www.danielwellington.com/pl/  Wystarczy, że przy złożeniu zamówienia wpiszecie womens.world  Kod ważny jest do końca tego roku czyli 31.12.2018. więc spieszcie się Kochani i bawmy się w Mikołaja!




Pozdrawiam





37 komentarzy:

  1. Bardzo ładny zegarek. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę zegarki z mniejszą tarczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, piękne, marzą mi się zegarki od nich

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się te zegarki jednak chyba do choinki na niego nie uzbieram :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ mi się podobają te zegarki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wprawdzie nie noszę zegarków, ale takim bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś było ich tak pełno na IG że mi się przejadły choć ładne są ;) i gdybym dostała taki to bym wcale nie gardziła ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzy mi się zegarek tej marki od dawna i mam nadzieję, że znajdzie się jakiś dobry Mikołaj, który to marzenie zrealizuje ;) Nie mówiąc już o tym, że taki zestaw, to w ogóle byłoby coś! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne, plus do tego ta bransoletka - idealny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny zegarek i bransoletka również.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tam nie pogardzę zwykłą "genevą" :D ale czasem taki jeden, ładny, konkretny by się przydał. Pamiętam jak kiedyś zaniosłam do zegarmistrza zegarki moje, brata i D., we wszystkich padły baterie. Moje odłożył na bok i powiedział, że bateria jest droższa od zegarka :D a zegarkami chłopaków zajął się profesjonalnie i jak powiedział "z przyjemnością" :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zakochana w tych zegarkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny zegarek. Idealny prezent pod choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zegarek to zawsze dobry wybor na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki zegarek to ja bym chciała

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli ktoś akurat szuka zegarka na prezent to ten jest idealny. Pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zegarek to zawsze trafiony prezent, zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet.

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie zastanawiam się nad kupnem zegarka dla mamy

    OdpowiedzUsuń
  19. super zestaw prezentowy, każdy by się z takiego ucieszył :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładny zestaw, idealny jako prezent pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zegarki tej marki kuszą mnie od pewnego czasu i obiecałam sobie że w końcu sprawię sobie prezent i kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny jest ten zegarek i myślę, że przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepięknie prezentuję się sam, jak i z bransoletką. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z całą pewnością taki prezent ucieszy :) Sama bym taki chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. rzeczywiście fajne są te zegarki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zagadki, zwlaszcz pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne są te zegarki i bransoletki, mam nadzieję, że kiedyś dorobię się swojego takiego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jej super wygladac, tylko czy mnie stac na takie cos ;/ to pytanie eh

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi osobiście ostatnio spodobały się takie zegarki omega: https://wsliwinski.pl/pl/k/zegarki-omega . Myślę, że warto rzucić okiem na takie ponadczasowe zegarki. To także świetny pomysł właśnie na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  30. Biżuteria i zegarki to moim zdaniem zawsze dobry pomysł na prezent. Warto jednak wiedzieć, gdzie najlepiej szukać takich akcesoriów. Uważam, że najlepiej robić takie zakupy u sprawdzonego jubilera. To gwarancja najwyższej jakości produktów.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger