sobota, 17 lutego 2018

ORLY Breathable Treatment+Color - lakier Give Me A Break

O lakierze ORLY Breathable pisałam Wam tuta klikj, ale jak ktoś nie wie to powtórzę, że są to lakiery oddychające, które łączą w sobie preparat + lakier. Już nie potrzebna nam baza ani top coat, wystarczy użyć samego lakieru właśnie z serii Breathable . Dziś mam dla Was kolejny kolor "orzełka" w dwóch wariantach manicurowych.


Lakier Give Me A Break to piękna, nasycona fuksja a może fiolet z odrobiną różu? W każdym razie kolor na zdjęciu nie pokazał swojego prawdziwego oblicza. W rzeczywistości jest głębszy, ciemniejszy i bardziej wpada w stronę fioletu ( przypomina mi Merdi Gras z Semilac)




Tutaj jak i w poprzednim kolorze wystarczą dwie warstwy lakieru, by pokrył dokładnie całą płytkę. Zauważyłam również, że malując paznokcie nie zasycha tak szybko, dzięki czemu mogę dokładnie i powoli malować przy skórkach bez obawy, że lakier zaraz mi zostawi smugi. Dzięki tej "opcji" możemy otrzymać staranny manicure. Give Me A Break mimo mocnego napigmentowania nie odbarwia płytki, lakier jest trwały nawet do 4-5 dni.



ORLY posiada aż 18 dostępnych kolorów lakierów z tej linii. Jak również dwie dostępne pojemności. Standardowa 18 ml ( 45zł ) oraz mini 5.3 ml. ( 24zł ). Jak dla mnie jest to bardzo udana seria. Faktycznie brak konieczności używania bazy i topu skraca Nam wykonanie całego manicure. Lakiery mają świetną konsystencję, wygodny pędzelek oraz przyjemnie się nimi maluje. Dzięki zawartości witaminy C, prowitaminy B5 oraz  olejku arganowego poprawia ich kondycję, wzmacniając płytkę, która nie rozdwaja się i nie pęka. ORLY Breathable to idealne rozwiązanie dla kobietek, które mają słabe paznokcie, marzą o  zdrowej płytce oraz szybkim manicure dającym piękny i błyszczący kolor. 



Pozdrawiam,



17 komentarzy:

  1. Świetnie wyszło. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam zawsze problem, bo jak chcę żeby szybko zaschło to nie zasycha . Efekt jest taki że zawsze gdzieś się dotknę i po malowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor! Jeden z moich ulubionych! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow jaki cudny kolor ! Uwielbiam taki odcień.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten efekt z czernią jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny kolor, uwielbiam lakiery *_*
    Ladny blog <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie mój kolorek😍❣️

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten różowy kolorek jest śliczny ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten kolor zdecydowanie wpada mi w oko:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna fuksja, muszę kiedyś sięgnąć po jakiś ich lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolor, kupiłam ostatnio bardzo podobny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio dużo słyszę o tej firmie. Piękny kolor, świetne pokrycie, jest efekt wow :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie wyszło ale ten róż jest po prostu mega

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kolor! Nie znam tych lakierów

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger