poniedziałek, 19 lutego 2018

Olejek w Kremie do rąk Kwiat Wiśni i Olejek Jojoba od NIVEA

Moje dłonie z reszta jak i reszta ciała zimą to jedna wielka suchota. Nie ma mowy o lekkich kosmetykach, nie mowy o słabym nawilżaniu, bo wtedy czuję się źle a raczej cierpi na tym moja skóra. Latem owszem ale zimą stawiam na konkrety. Zużywam bardzo dużo kremów do rąk, lubię testować nowości ale zawsze pod ręką mam swój ulubiony w razie awarii. Czy należy do nich olejek w kremie od NIVEA?


Olejek w Kremie do rąk NIVEA Kwiat Wiśni i Olejek Jojoba zapewnia 24-godzinne nawilżenie skóry. Pozwala cieszyć się delikatnym zapachem kwiatu wiśni. Sprawia, że skóra dłoni staje się niewiarygodnie miękka w dotyku. Zawiera drogocenny olejek Jojoba, który zbawiennie wpływa na jej stan. Delikatnie ją natłuszcza, odżywia i uelastycznia. Kosmetyk szybko się wchłania, nie pozostawiając uczucia lepkości.



Pierwsze co wpada w oko to opakowanie kremu. Dość dziwna, nietypowa a jakże solidna i wygodna w aplikacji buteleczka, która mieści w sobie 75 ml. kosmetyku. Wizualnie bardzo fajnie się prezentuje i dzięki braku ostrych krawędzi z chęcią można brać go ze sobą do torebki czy samochodu. Krem ma białą, lekką konsystencję i zdecydowanie bardziej wodnisty niż inne klasyczne kremy do rąk- przypomina bardziej mleczko do ciała. Na szczęście produkt nie spływa ze skóry, szybciutko się wchłania i nie pozostawia tłustej ani lepkiej warstwy. Zapach piękny, lekko słodki z akcentem świeżości , który otula dłonie i przy okazji nosek. Zapach naprawdę przyjemny i długo pozostaje na skórze.



Samo działanie kremu bardzo mnie zaskoczyło. Mimo lekkiej konsystencji krem przyjemnie radzi sobie z zamianą suchej skóry na dobrze nawilżoną. Wchłania się w ekspresowym tempie, pozostawiając ją gładką i miłą w dotyku. Bardzo szybko krem koi skórę, oraz zmiękcza ją i uelastycznia. Po regularnym stosowaniu mogę śmiało napisać, że dłonie są dostatecznie natłuszczone, uczucie suchoty i pieczenia znika i ogólnie łapki są w lepszej kondycji. Olejek w kremie do rąk Kwiat Wiśni i Olejek Jojoba od NIVEA bardzo szybko przynosi efekt zregenerowanych rąk  i jest idealny do codziennej pielęgnacji dłoni, nawet tych wymagających. Plusem również jest jego fantastyczna wydajność a cena takiego kremiku to koszt ok 11 zł za 75 ml.





Pozdrawiam,



24 komentarze:

  1. Przed chwilą właśnie też opublikowałam o nim notkę 😁 lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma bardzo ciekawy, dość niespotykany design. Super, że w parze z nim idzie również działanie, ja jeszcze nie miałam okazji, by go testować, ale może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie się zapowiada ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo go lubię i akurat dzisiaj też go recenzowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawił mnie ten produkt, lubię tą markę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo o nim czytałam ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  7. polubiłam go, a już mi się kończy!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. czytam same pozytywne opinie na temat tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że tak dobrze się sprawdził! Zazwyczaj lekkie formuły nie są w stanie zapewnić odpowiedniej dawki pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. oj wlasnie rozkminilam ze dawno juz nie uzywałam kremow do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam ten krem u wielu blogerek. Wydaje sie fajny <3

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja klasycznie nie załapałam się na testowanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kilka razy pomineli, także nie jesteś sama.

      Usuń
  13. Do mnie przemawia ten klasyczny najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie czeka balsam do ciała z tej serii i mam nadzieję, że się także sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam ten olejek na kilku blogach i powiem szczerze, że bardzo mnie ciekawi, szczególnie, że lubię kosmetyki Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie by byl super ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie zawsze zimą są strasznie suche dłonie więc krem do rąk jest niezbędny :) próbuje wielu, ale tego jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. O nie miałam go, ale firmę lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger