poniedziałek, 20 listopada 2017

Żel do mycia ciała OnlyBio od Laboratorium Naturella

Kosmetyki serii OnlyBio od Laboratorium Naturella mogliście już zobaczyć we wcześniejszym wpisie. Co prawda był to produkt przeznaczony do pielęgnacji dzieci a dziś mam już serię dla dorosłych. Tym razem jest to żel do mycia ciała, który ostatnio umila mi czas podczas kąpieli i nie tylko.


Laboratorium Naturella to na polskim rynku nowa marka kosmetyków naturalnych, która posiada w swojej ofercie produkty  przyjazne środowisku, które są bezpieczne dla skóry. Oczywiście stworzone są naturalnych składników gdzie jest ich aż 99% i dodatkowo są biodegradowalne. Kosmetyki OnlyBio skutecznie i delikatnie myją dzięki naturalnie wytwarzanej biosurfaktynie z rzepaku, który w kosmetyce działa nawilżająco, kojąco, zawiera duże ilości witaminy E oraz dodaje blaski nie tylko skórze ale i włosom.



 Żel mamy w bardzo fajnej wizualnie butelce ale szklanej. Trzeba uważać by niechcący nie spadła z szafki, półki, lub żeby jej nie obić o wannę, co u mnie często bywa podczas sięgania po produkt. Dodatkowo butelka ma wygodny dozownik. Wystarczy jedna, góra dwie pompki. Żel jest delikatnie zabarwiony o średniej konsystencji i o przyjemnym i delikatnym jak na żel zapachu.



Jest to chyba pierwszy żel w mojej karierze, po którym czuję  się lekka, jakbym miała"nową skórę". 
Żel do mycia OnlyBio jest bardzo delikatnym kosmetykiem.  Kosmetyk subtelnie i skutecznie oczyszcza skórę, pielęgnując ją jednocześnie. Za sprawą oleju z sezamu, który zatrzymuje wilgoć, fitosteroli oraz wytwarzaną przez mikroorganizmy naturalną biosurfaktyną skóra jest nawilżona, odżywiona i bardziej elastyczna.  Kosmetyk jest wegański, nie zawiera olejów mineralnych, silikonów, parabenów, SLS, SLES, PEG-ów, parafiny, fosforanu ani żadnych innych składników ropopochodnych co czyni go kosmetykiem bezpiecznym nawet dla skóry wrażliwej i alergicznej. 


Znacie kosmetyki OnlyBio? Jakie są Wasze ulubione produkty naturalne do mycia ciała?



Pozdrawiam,





14 komentarzy:

  1. nie miałam nic tej marki, ale ten żel wygląda ciekawie, choć trochę bałabym się o szklaną butelkę w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się zapoznać z ich produktami, staram się wybierać tylko kosmetyki z dobrym składem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że się tak dobrze sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. najwygodniejsze opakowanie :) lubię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie szklane opakowania w różnych takich zelach. Wreszcie coś dobrego a nie wszedzie plastik xD

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym go poznać. lubię , że le które nie wysuszają a pielęgnują skórę

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze styczności z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce,ale bardzo mnie ona zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego produktu ani firmy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka ich produktów na liście i jak będą na % w rossmann to kupię :) bo tam cała szafa ich dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można je znaleźć w rossmannie? Nigdy ich nie widziałam tak, szczerze mówiąc zupełnie nic mi ta marka nie mówi... A przetestuje chętnie

      Usuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger