poniedziałek, 13 listopada 2017

Rosalind - lakiery hybrydowe z AliExpress

Każdy już chyba zna stronę AliExspress jak nie z widzenia to ze słyszenia a nawet z robienia zakupów. Coraz częściej śmiało sięgamy po koszyk" w tym sklepie on-line, który ma mega szeroki asortyment, niskie ceny ( choć w innej walucie) a jakościowo mhmhhm bywa różnie. Osobiście dokonuję tam zakupów jedynie z części Beauty, choć były też pokrowce do telefonu, które okazały się bardzo dobre i zgodne ze zdjęciem.
Dziś jednak chciałam pokazać Wam moje pierwsze hybrydy z AliExpress, którym przyglądałam się od dawna na blogach a od niedawna są u mnie.


Dziś będzie post typowo swatch-owy. Chciałam pokazać i podzielić się moim pierwszym wrażeniem dotyczący tych lakierów. Na manicure oraz trwałość na pazurkach przyjdzie czas i na pewno przedstawię je w odrębnym poście. 
Na AliExpress wybór hybryd jest tak ogromny, że człowiek gubi się w tym wszystkim i po przejrzeniu całości, sam już nie wie co chciał kupić. Zarówno mimo niskiej ceny zdecydowałam się  tym razem tylko na 3 kolory marki Rosalind.


Rosalind cieszą cię sporą popularnością w sieci dlatego też skupiłam się na kolorach tylko tej marki.  Padło na dwa brokaty, które u mnie rzadko goszczą oraz klasyczna biel. Rosalind posiada wspaniałą gamę kolorystyczną. Począwszy od zwykłych kolorów, kończąc na kameleonach, brokatach, z efektem cat eye, czy też o wykończeniu kaszmirowym. Wybór jest naprawdę ogromny i zeszły długie godziny zanim wybrałam  te trzy kolorki, choć zamiar był całkiem inny.


Kolekcja Rainbow to dwadzieścia dziewięć pogodnych, błyszczących kolorów. Mój odcień to R24. Piękne połączenie błękitnych i ciemnoniebieskich drobinek, które mienią się pośród innych kolorów. Jest bardzo gęsty a jego pigmentacja fenomenalna! Mnóstwo drobinek, które już przy pierwszej warstwie fajnie pokrywają płytkę (wzornik). Nie ściąga się i nie marszczy w lampie. Będzie to fajna opcja na manicure nie tylko w okresie letnim ale również jesienią lub zimą jako mieniący się dodatek, a co tam.


Butelka Rosalind Rainbow jest o pojemności 10 ml. Pędzelek ma dość długi i szeroki co może być lekkim utrudnieniem w aplikacji lakieru ze względu na jego gęstą konsystencję. Zapach typowo hybrydowy. Cena:  6-8 zł ( w zależności jaki jest aktualny kurs waluty)




Kolejne hybrydy to klasyczne wersja Rosalind. Ponownie gości brokat R07 oraz biel 02.  R07 podobnie jak kolega wyżej konsystencją i pigmentacją szaleje. Jest mocno iście różowy z mnóstwem kolorowych drobinek, które niestety aparat nie uchwycił. Nie jestem zwolenniczką takiego blinga ale ten kolor przemówił do mnie. Chyba czuję już święta, bo inaczej bym się na niego nie skusiła. No i na koniec został Nam 02 czyli biała hybryda o równie dobrej pigmentacji, krycie ma równie zaskakująco dobre. Tutaj buteleczki są już mniejsze bo mają tylko po 7 ml. Pędzelek też krótszy ale sprytny i wygodny. Utwardzają się zarówno w LED jak i w UV. Cena: 5-7 zł

 



To moje pierwsze hybrydy z AliExpress i jestem również zadowolona i zachwycona jak inne koleżanki z blogosfery. Stosunek ceny do jakości lakierów jak dla mnie jest świetny. Warto nawet dla czystej ciekawości samemu kupić i sprawdzić a naprawdę jest w czym wybierać. Męczący jest tylko czas na jaki czeka się na przesyłkę, no ale nie ma nic za darmo. Coś za coś. 

 Zamawiacie na AliExpress? Chętnie poznam Wasze zdanie a ja zabieram się za testowanie! 



Pozdrawiam,


24 komentarze:

  1. fajne kolorki :) na próbę zamówiłam teraz dwa czy trzy lakiery tej marki na ali i nie mogę się doczekać aż dotrą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam wiele hybryd z aliexpress bling. piękny jest ten niebieski lakier , lubię drobinki

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne,ten róż z brokatem , cudny 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier z serii Rainbow wygląda rewelacyjnie! Fajnie jest trafić na taką perełkę za grosze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te lakiery :) Chyba wcześniej o nich nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A zamawiamy zamawiamy :D obecnie czekam na kilka rzeczy :D hybryd jeszcze nie zamawiałam, bez konkretnego powodu w sumie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na AliExpress to tam jest już chyba wszystko

    OdpowiedzUsuń
  8. Brokatowy niebieski mnie oczarował :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolory <3 Jeszcze bardziej spodobałby mi sie z fiolecikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. brokaty i błyskotki robią ostatnio furorę ! ja teraz eksperymentuje z aurorą semilaca, miałaś okazję używać ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze przyznam, że pierwsze słyszę o aurorze semilaca, aż z ciekawości wygooglam cóżmto takiego. 😚

      Usuń
  11. Ten niebieski jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze tych lakierów hybrydowych, dotychczas używałam lakierów takich jak Semilac, Vasco, Chiodo. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o tych lakierach :) korzystając z promocji na 11.11 zrobiłam pierwsze zamówienie głównie paznokciowe i już się nie mogę doczekać przesyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy one ciężko się zmywają?

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy one ciężko się zmywają?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger