wtorek, 6 czerwca 2017

NEESS 50 twarzy różu oraz Extremaly Hard Base

Odkąd pokochałam hybrydy lubię poznawać ich nowe marki i sprawdzać  je na własnych pazurkach. Jeszcze rok temu znałam tylko lakiery Semilac a na chwilę obecną mam za sobą kilka innych marek. Jedną z poznanych niedawno jest NEESS.  Lakiery hybrydowe, które produkowane są w Europie i poddawane restrykcyjnym testom jakości.


 Staranne połączenie składników i pigmentów oraz odpowiednia konsystencja sprawia, że struktura utwardzonego lakieru jest bardzo elastyczna i łatwo dopasowuje się do powierzchni paznokcia. Manicure hybrydowy wykonany produktami NEESS gwarantuje trwałość do 3 tygodni bez odprysków i zarysowań*. *Przy zastosowaniu wszystkich produktów z linii NEESS dedykowanych do wykonania manicure hybrydowego.


Lakiery hybrydowe NEESS znajdują się w małych, szklanych buteleczkach o pojemności 8 ml.Na każdej zakrętce mamy nalepkę z odzwierciedleniem koloru lakieru oraz jego numerek.  Gęstość lakierów jest idealna, nie za gęsta nie za rzadka, nie spływają po skórkach i nie kurczą się.


50 twarzy różu to ciemny, karminowy róż. Na początku widząc go w butelce całkowicie mi się nie spodobał, ale po dwóch malowaniach zmieniłam zdanie. Jak dla mnie jest to elegancki i lekko przydymiony ( brudny) róż i bardzo przyjemnie się go nosi.


Cena: 29,99 zł / 8 ml.
Dostępne: klik


Drugim nabytkiem od NEESS jest baza. Extremely Hard wersja różowa to preparat o szerokim zastosowaniu. Możemy nią przedłużyć nią płytkę paznokcia lub też użyć jako standardowej bazy pod hubrydę. Jest idealna dla słabej i zniszczonej płytki paznokcia, która ekstremalnie utwardza i chroni przed skutkami urazów mechanicznych.


Baza jest dość gęsta a jej pędzelek krótki. Dla mnie to plus, dzięki temu mogę dokładniej i precyzyjniej pokryć całą płytkę.


Jestem posiadaczką twardej płytki i rzadko mi się zdarza mieć połamane pazurki, więc nie było możliwości testu przedłużenia pazurków. Dlatego produkt posłużył mi jako standardowa baza pod lakier. Nie mniej jednak jeśli dojdzie do takiej sytuacji nie omieszkam opublikować postu jakie hokus pokus robi Extremaly Hard Base.


Jeśli chodzi o trwałość. Zarówno lakier jak i baza zdają egzamin na 5+.  Bazy używałam i przy innych lakierach i zastrzeżeń nie mam. Lakier spokojnie utrzymuje się na pazurkach do 3 tygodni. Nie wiem jak jest po tym okresie, gdyż u mnie równo co 3 weeksy muszę zmieniać kolor, ot taki kaprys mam.  Muszę jeszcze tylko nabyć lampę LED, bo przy małym bobasie nawet te 120 sekund to o 60 za dużo ;) Zdejmowanie jedynie zajmuje więcej czasu. Nie wiem czemu ale są tak mocne " przysadzone" do płytki, że muszę konkretnie je moczyć w acetonie z dobre 25 min, dopiero wtedy ładnie odchodzą.

 






Podsumowując. Cena lakierów NEESS  równa się cenie lakierów SEMILAC. Czy są tak samo dobre i warte zakupu? Przede wszystkim różnią się kolorystyką. Semilac ma większą gamę kolorów, większy wybór i wydaje mi się, że troszkę lepszy pigment. Nie wiem jak sprawuje się reszta kolorów NEESS, ale piszę swoje odczucie na podstawie dwóch sprawdzonych już lakierów. Ogólnie jestem zadowolona, trafiły mi się świetne odcienie lakierów a zwłaszcza baza Extremaly Hard,która działa jak odżywka do paznokci!
 Na stronie NEESS zauważyłam, że marka rozkręca się i wprowadza coraz to ciekawsze nowości. Seria lakierów inspirowana przez Cleo, świetne, pastelowe oraz neonowe kolorki idealne na lato oraz  posypki Candy Effect.  Nic tylko próbować kolejnych odcieni!


Znacie lakiery hybrydowe NEESS? ?Co o nich sądzicie?


Pozdrawiam,


14 komentarzy:

  1. Markę widzę poraz pierwszy, ale kolor który pokazujesz jest piękny!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten KOLOR jakoś do końca mi nie odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki, ale kolor jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy zaczynałam przygodę z hybrydami nie przypuszczałam, że tak mnie to "wciągnie". Poznałam już kilka marek, również i Neess i stwierdzam, że nie odbiegają jakością od droższych propozycji.
    50 twarzy różu mam i często po niego sięgam, a ta baza w przypadku przedłużania płytki paznokciowej również spisuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolorek ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor bardzo ładny. Chętnie bym spróbowała tych hybryd 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. nie słyszałam jeszcze o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam, ale słyszałam o nich mnóstwo dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorki cudne i manicure rowniez pomyslowy :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych lakierów, ale na Twoich pazurkach wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 25 minut w acetonie ? nie wysusza ci to skórek ?! mi semilac po 15 minutach w removerze bez problemu ładnie odchodzi

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger