poniedziałek, 26 czerwca 2017

Equilibra Baby- naturalna oliwka pielęgnacyjna

Wszelkie oliwki do ciała zawsze kojarzą mi się z lawiną tłustej cieczy. Nie wiem czemu ale osobiście nie lubię tłustej warstwy na ciele, która się nie wchłania i pozostawia dyskomfort, dlatego omijałam je szerokim łukiem. Od kiedy mam małego brzdąca musiałam przypomnieć sobie o ich istnieniu i zacząć szukać tej jedynej i tej doskonałej. Dlatego też dzisiaj przychodzę do Was z recenzją oliwki pielęgnacyjnej od Equilibra Baby.


Wiadomo, że dziecko ma inną skórę od dorosłego, więc dobór kosmetyków dla niego powinien być szczególnie   dopieszczony . Staram się nie patrzeć ani na markę ani na wygląd czy też cenę, ważne teraz jest dla mnie jaki skład posiada owy kosmetyk.  Synek nie ma problemów skórnych ale i tak dobieram mu kosmetyki o przyjemnym i bezpiecznym składzie by ten stan dalej utrzymać.


 Oliwka dla dzieci od Equilibra ma prosty skład.
 Helianthus Annuus Hybrid Oil emolient tłusty
- Prunus Amygdalus Dulcis Oilolej ze słodkich migdałów
Tocopheryl Acetate - pochodna witaminy E
- Parfum, 
- Bisabolol - substancja czynna zawarta w ekstrakcie z rumianku.
Zawiera 99% składników naturalnego pochodzenia. Olej słonecznikowy o wysokiej zawartości kwasu oleinowego: odżywia i nawilża. Olejek ze słodkich migdałów: nawilża i zmiękcza , witamina E utrzymuje elastyczność skóry a bisabolol koi.


Oliwki dodawałam do kąpieli jak i po. Dzięki wyjątkowo miękkiej i gładkiej konsystencji szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy, dzięki czemu ubranka maleństwa są nietknięte. Delikatny i przyjemny zapach, nie podrażnia malutkiego noska. Idealnie nawilża i chroni skórę dziecka po kąpieli. Oliwki również używałam w celu uniknięcia ciemieniuchy.  Któregoś pięknego dnia zauważyłam u synka drobniutkie łuski na główce, więc oliwka poszła w ruch i następnego poranka ani śladu po "łupieżu".


Niestety z braku czasu nie skorzystałam z promocji w Rossmanie 2+2 na kosmetyki do pielęgnacji stóp czego wynikiem było " pożyczenie" od młodego oliwki.  Po depilacji nóg zawsze mam mega suchą skórę więc Equilibra Baby  idealnie mnie wspomogła. Zero podrażnień, zero pieczenia, jedynie miękka, nawilżona i ukojona skóra. Oliwka wchłonęła się błyskawicznie pozostawiając piękne i zadbane nóżki.


 Podzielam zachwyt kosmetykami Equilibra. Czy jest to seria standardowa dla dorosłych czy dla dzieci. Proste i naturalne składy i co ważne bezpieczne dla naszej skóry. Jedyny minus to ich dostępność. Stacjonarnie u siebie w mieście nigdzie ich nie widziałam nad czym bardzo ubolewam. Jedyna opcja to zakupy w sieci. Za buteleczkę o pojemności  200 ml. zapłacimy w granicy 23 zł ( plus koszt przesyłki). Myślę, że cena nie gra roli jeśli chodzi o bezpieczeństwo Naszego Maluszka!



Pozdrawiam,



15 komentarzy:

  1. My z córeczką bardzo polubiłyśmy tą oliwkę - jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że jesteś z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej oliwki, ale tez nie mam małych dzieci, więc takie produkty są mi obce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna oliwka - zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia:) produkt widzę ma same plusy markę znam jedynie z blogów

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam tą oliwkę, ma doskonały skład, sama jej używam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię kosmetyki equilibra:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, ze stacjonarnie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja oliwek raczej nie używam, ale może w końcu się do nich przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Olika jest ważna. Dobrze poszukać skuteczny produkt

    OdpowiedzUsuń
  11. I'm following you now to get updates from your blog, hope you would like to follow back. Thanks much.
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń