poniedziałek, 26 czerwca 2017

Equilibra Baby- naturalna oliwka pielęgnacyjna

Wszelkie oliwki do ciała zawsze kojarzą mi się z lawiną tłustej cieczy. Nie wiem czemu ale osobiście nie lubię tłustej warstwy na ciele, która się nie wchłania i pozostawia dyskomfort, dlatego omijałam je szerokim łukiem. Od kiedy mam małego brzdąca musiałam przypomnieć sobie o ich istnieniu i zacząć szukać tej jedynej i tej doskonałej. Dlatego też dzisiaj przychodzę do Was z recenzją oliwki pielęgnacyjnej od Equilibra Baby.


Wiadomo, że dziecko ma inną skórę od dorosłego, więc dobór kosmetyków dla niego powinien być szczególnie   dopieszczony . Staram się nie patrzeć ani na markę ani na wygląd czy też cenę, ważne teraz jest dla mnie jaki skład posiada owy kosmetyk.  Synek nie ma problemów skórnych ale i tak dobieram mu kosmetyki o przyjemnym i bezpiecznym składzie by ten stan dalej utrzymać.


 Oliwka dla dzieci od Equilibra ma prosty skład.
 Helianthus Annuus Hybrid Oil emolient tłusty
- Prunus Amygdalus Dulcis Oilolej ze słodkich migdałów
Tocopheryl Acetate - pochodna witaminy E
- Parfum, 
- Bisabolol - substancja czynna zawarta w ekstrakcie z rumianku.
Zawiera 99% składników naturalnego pochodzenia. Olej słonecznikowy o wysokiej zawartości kwasu oleinowego: odżywia i nawilża. Olejek ze słodkich migdałów: nawilża i zmiękcza , witamina E utrzymuje elastyczność skóry a bisabolol koi.


Oliwki dodawałam do kąpieli jak i po. Dzięki wyjątkowo miękkiej i gładkiej konsystencji szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy, dzięki czemu ubranka maleństwa są nietknięte. Delikatny i przyjemny zapach, nie podrażnia malutkiego noska. Idealnie nawilża i chroni skórę dziecka po kąpieli. Oliwki również używałam w celu uniknięcia ciemieniuchy.  Któregoś pięknego dnia zauważyłam u synka drobniutkie łuski na główce, więc oliwka poszła w ruch i następnego poranka ani śladu po "łupieżu".


Niestety z braku czasu nie skorzystałam z promocji w Rossmanie 2+2 na kosmetyki do pielęgnacji stóp czego wynikiem było " pożyczenie" od młodego oliwki.  Po depilacji nóg zawsze mam mega suchą skórę więc Equilibra Baby  idealnie mnie wspomogła. Zero podrażnień, zero pieczenia, jedynie miękka, nawilżona i ukojona skóra. Oliwka wchłonęła się błyskawicznie pozostawiając piękne i zadbane nóżki.


 Podzielam zachwyt kosmetykami Equilibra. Czy jest to seria standardowa dla dorosłych czy dla dzieci. Proste i naturalne składy i co ważne bezpieczne dla naszej skóry. Jedyny minus to ich dostępność. Stacjonarnie u siebie w mieście nigdzie ich nie widziałam nad czym bardzo ubolewam. Jedyna opcja to zakupy w sieci. Za buteleczkę o pojemności  200 ml. zapłacimy w granicy 23 zł ( plus koszt przesyłki). Myślę, że cena nie gra roli jeśli chodzi o bezpieczeństwo Naszego Maluszka!



Pozdrawiam,



14 komentarzy:

  1. My z córeczką bardzo polubiłyśmy tą oliwkę - jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że jesteś z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej oliwki, ale tez nie mam małych dzieci, więc takie produkty są mi obce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna oliwka - zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia:) produkt widzę ma same plusy markę znam jedynie z blogów

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam tą oliwkę, ma doskonały skład, sama jej używam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię kosmetyki equilibra:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, ze stacjonarnie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja oliwek raczej nie używam, ale może w końcu się do nich przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Olika jest ważna. Dobrze poszukać skuteczny produkt

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger