piątek, 23 września 2016

Orly 20498 Ablaze

Hejoo Kochani,
Po dłuższej przerwie znowu Madlen do Was wraca. Tyle czasie minęło, że czuję się jakbym pierwszy razie w życiu post pisała.  Niemniej jednak jest to cudowne uczucie I czuję, że znowu jestem na fali!
Dzisiejszy post będzie na spokojnie w wersji pazurkolej. Moje początki ciąży sprawiły, że nie tylko miałam okropne samopoczucie ale doslownie nic mi się nie chciało. Ani makijażu co wcześniej nie miałoby u mnie to miejsca jak też kończąc na niepomalowanych pazurkach.
Na szczęście okresu ten mija, więc czas znowu zacząć orkiestrę!



Zawsze marzyło mi się posiadanie lakierów  tych z górnej półki, takich jak China Glaze, OPI, czy Orly, jednak zawsze załączał mi się kalkulator no i cena nie pozwalała mi na to szaleństwo. Będąc w USA Nazywam w promocji  kilka perełek, ze których jestem mega zadowolona!
ORLY 20498 Ablaze bo o nim dzisiaj mowa. Począwszy od samej butelki, która jest pikna, po całkiem sporą pojemność bo aż 18 ml!



Przejdę do koloru, który chwyta za serce jak nic. Piękna, mocno nasycona pomarańczka z ogromną ilością shimmeru. Na początku myślałam,  że może on być za bardzo wyrazisty, no i tak sie stało,  jednak w dobry słowa tego znaczeniu. Lakier ma w sobie coś, Co powoduje, że ilość tych drobinek nadaje mu mocnego a zarazem przyjemnego akcentu. Ognisty, neonowy z lekko czerwonymi refleksami I złotym shimmerkiem taki właśnie jest Ablaze.


Pozdrawiam




9 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wygląda to zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomarańczka przyciąga wzrok, ładne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne połączenie Buńcia ♥ Czekam już tu na Ciebie z niecierpliwością !!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie tych kolorów to świetny pomysł. Wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może nie jest,to moja kolorystyka,ale u Ciebie wygląda na prawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same śliczności, a ksztaltu paznokci zazdroszcze <3 pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, świeży orange ale czarne jednak fajniejsze

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger