wtorek, 21 lutego 2012

HENNA TREATMENT WAX

Cześć Kobitki,
Po mojej niestety dłuższej nieobecności - wracam- i mam nadzieję odrobić zaległy czas ;))

Dziś pokazać Wam chcę odżywkę do włosów, o której wiele słyszałam.



                                   Niestety jest po angielsku bo kupywana za graniacą ;))





Jak co roku o tej porze, nie wiem czemu ale wypadają mi włosy i to był powód kupna tej odżywki. Bardzo dużo pozytywnych opinii słyszałam na jej temat, więc postanowiłam spróbować. Podobno zalecana jest osobom po chemioterapii by wspomóc odrastanie włosów. Jednak u mnie nie działa jak narazie ( oczywiście nie miałam żadnej chemii)- po prostu wypadają mi włosy zimową porą i nie wiem jaki jest tego powód. Używam jej 2x w tygodniu i nic. Albo za krótki okres stosuję, żebym coś zauważyła. Odżywkę tą kupiłam bedąc jeszcze w Anglii w sklepie tzw. funciaku , gdzie wszystko jest za 1 funt, cena śmieszna w porównaniu do naszej,przeliczając na złotówki,więc ciachnęłam sobie  na zapas 2 opakowania ;)) Pojemniczki dość spore i starczą Nam na dłuższy czas, tym bardziej za taką cenę ;))  Mam nadzieję że pomoże bo zaczynam się martwić ;(


A Wy dziewczynki jakie macie opinie na jej temat?

Buziaki i pozdrawiam,
Magda

1 komentarz:

  1. a mi właśnie wypadają włosy po tej odżywce ;( ale ponoć jest tak dlatego, że po użyciu tej maski słabsze włosy wypadają, a na ich miejsce rosną mocne, zdrowe włosy ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger