wtorek, 25 października 2022

Manu Natu - naturalny tonik do twarzy Napar z Melisy



Tonik do twarzy.... to jeden z niewielu kosmetyków, nad którym rozwodzę się milion razy zanim go kupię lub użyję. Mam cerę mieszaną ze skłonnością do przesuszania się i raczej bez skłonności do podrażnień. Jednak po użyciu toników mam dziwne uczucie pieczenia właśnie i to w okolicy "poduszek" nosa. Niby nic ale jednak jest do uporczywe doznanie, które dyskwalifikuje tonik w mojej pielęgnacji...dopóki nie znajdę tego jedynego. Ostatnio miałam przyjemność testować produkty marki Manu Natu. Jednym z kosmetyków jaki znalazł się w paczce był wybrany właśnie przeze mnie naturalny tonik do twarzy Napar z Melisy. Czy udało mi się go wykończyć? Czy jest to kolejny zły wybór a może okazał się hitem? Tego dowiecie się w poście poniżej.


Naturalny tonik do twarzy Napar z Melisy słynie z niezwykłych właściwości kojących. Zmniejsza zaczerwienienia skóry, opuchliznę, wycisza naczynka, a także działa przeciwzapalnie. Doskonale nawilża i zmniejsza uczucie świądu. Mgiełka z melisy sprawdzi się idealnie u osób z wrażliwą i suchą cerą skłonną do reakcji alergicznych. Mogą również po niego sięgnąć osoby z cerą trądzikową, tłustą i mieszaną.

Jak dla mnie świetny tonik, który koi skórę po każdej aplikacji. Wygodny atomizer rozpyla produkt perfekcyjnie nie zalewając twarzy. Jego delikatna formuła nie pozostawia uczucia lepkości. Ogromny plus za tak bezpieczny, naturalny skład, w którym nie znajdziemy żadnych sztuczności. Podoba mi się również zapach toniku - orzeźwiający, lekko ziołowy, ale bardzo umila codzienne stosowanie.


Kosmetyk idealnie nadaje się do codziennego stosowania po myciu twarzy. Tonik bardzo przyjemnie odświeża skórę oraz doskonale ją tonizuje i przygotowuje pod dalszą pielęgnację. Po zastosowaniu skóra jest miękka i gładka. Przy tym tonik jej nie podrażnia ani nie uczula. To naprawdę bardzo dobry tonik o przyjemnym zapachu, bezpiecznym i naturalnym składzie oraz sporej wydajności. Bardzo polecam jego zakup jak też wdrożenie go do codziennej pielęgnacji . Podsumowując...chyba znalazłam swój idealny tonik...W KOŃCU!

Koniecznie dajcie znać jakich wy toników obecnie używacie ? Znacie produkt marki Manu Natu


4 komentarze:

  1. Dobrze, że tak odświeża skórę. Dobry tonik to podstawa także dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też muszę dobrze zastanowić się nad tonikiem. Nie każdy pasuje do mojej wybrednej cery :) pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej marce 😀 Ja póki co używam hydrolatu z Oleiq i działa 😀

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger