niedziela, 13 czerwca 2021

A może i Ty dołączysz do zespołu Oriflame ?

 

 Marka Oriflame kojarzy mi się z moją młodością, z latami nastolatki i pięknymi chwilami, którymi wkraczałam w swe dorosłe życie. To na podstawie właśnie kosmetyków Oriflame zaczynałam swoją przygodę z makijażem i pielęgnacją. Słynne do dziś balsamy do ust w malutkich pojemniczkach chyba pamięta każda z Was. Seria pielęgnacyjna do ciała z miodem to była wyższa półka a piękne wody toaletowe o zapachu gruszki czy jabłka to było coś!!! Na dzień dzisiejszy marka Oriflame to nie tylko kosmetyki ale również akcesoria, torebki, apaszki, biżuteria czy chociażby sprzęt do włosów w postaci suszarko- lokówki, którą możecie zobaczyć poniżej.


Przez całe swoje życie unikałam tego rodzaju urządzeń, wiecznie szkodowałam swoich włosów. Jednak opcja, dzięki, której rejestrując się na stronie https://orif-rejestracja.pl/ daje Ci możliwość nie tylko bycia konsultantką ale również możliwość budowania swojego imperium. Ze wszystkich biznesów typu MLM firma ta daje największe możliwości działania przez internet, zapewnia narzędzia do sprzedaży online. Można wśród nich wyliczyć: e-katalog, poradnik pielęgnacji cery Oriflamę. Oczywiście w każdej chwili możesz również się wyrejestrować bez żadnych konsekwencji finansowych.

 


 Kiedy już sama stwierdzisz, że to COŚ dla Ciebie,  kosmetyki Oriflame i inne produkty znajdujące się w katalogu marki, możesz zarabiać dodatkowe pieniądze. Wystarczy, że zarejestrujesz się na  stronie a już na samo powitanie firma ma dla Ciebie mnóstwo niespodzianek i gratisów. Dodatkowo zyskasz dostęp do bonusów,  ofert specjalnych i tygodniowych oraz programów lojalnościowych z nagrodami. Każdy otrzymany Twój katalog Oriflame pokaż koleżankom, rodzinie i sąsiadkom. Zacznij zdobywać rzeszę swoich klientek zabierając go nawet do pracy, na plac zabaw lub po prostu zostaw u zaprzyjaźnionej kosmetyczki. 



 Bycie konsultantką to nie tylko kosmetyczna przygoda ale również dodatkowy zarobek. Założenie konta stwarza możliwości zarobkowe: możesz zacząć zarabiać na polecaniu produktów jako konsultantka albo budować swój biznes we współpracy z marką. Wszystko zależy od Ciebie i Twoich chęci, reszta to tylko czysta...kosmetyczna przyjemność!


                                                                           Pozdrawiam,

 


 






6 komentarzy:

  1. Niestety, podobnie jak wcześniej Ty, ja również unikałam tego typu urządzeń

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma takiej opcji, ale może znajdzie się chętna/y powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nic od nich nie zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie przekonuje mnie bycie taką konsultantką..

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny artykuł, będę tu wracać

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger