poniedziałek, 5 października 2020

Lily Lolo sculpt & glow contour duo - paletka do konturowania

 


Nie jestem ekspertem w dziedzinie modelowania czy konturowania twarzy ale nie wyobrażam sobie wyjścia z domu bez pacnięcia rozświetlaczem czy użycia bronzera a najlepiej oba te kosmetyki razem. Ten duet u mnie to standard bez którego makijaż nie miałby u mnie takiej mocy. Osobiście używam tego rodzaju kosmetyków tylko do nadania świeżości by wyglądać nie co "młodziej" i bardziej rześko... ale możliwości w użyciu takiego duetu jest mnóstwo. Sprawna ręka i możecie mieć krótszy nos, węższy, bardziej podkreślone kości policzkowe czy też skrócone optycznie czoło. Duet od Lily Lolo Sculpt & Glow to zestaw, który właśnie idealnie nadaje się do tego celu. 


W tym pięknym, skromnym opakowaniu, prócz lusterka znajdziemy dwa produkty, wolne od sztucznych dodatków i talku, co więcej mają łagodną formułę, ponieważ ich skład wchodzą substancje, które mają działanie przeciwstarzeniowe. Bronzer o ciepłym odcieniu bez pomarańczowych tonów i o matowym wykończeniu idealnie komponuje się z moją cerą. Jest bardzo dobrze zmielony, niemal kremowy w dotyku, pigmentacja doskonała i najważniejsze, że kosmetyk nie pyli podczas nakładania i nie robi kuku. Śmiało można rozcierać wedle potrzeb. To samo rzekłabym o rozświetlaczu. Aksamitny, kolorystyka niby "champanowa"  ale na skórze jest odcień bardziej chłodniejszy i jaśniejszy. Można nim uzyskać subtelną taflę jak również przy mocniejszym użyciu bardziej widoczniejszy błysk, który będzie idealny na wieczorne eventy.
Zarówno bronzer jak i rozświetlacz utrzymują się na twarzy praktycznie cały dzień i nie mam potrzeby ponownych poprawek. Efekt , który uzyskuję tym duetem  jest na tyle satysfakcjonujący, że naprawdę nie mam się do czego przyczepić. Ponowny kosmetyk, który pokochałam, który nie zawiódł mnie więc nie pozostaje mi nic innego jak szczerze Wam go polecić. 

Uwielbiam mineralne kosmetyki, które bardzo dobrze współgrają z moją cerą. Są bezpieczne, nie podrażniają i ile przyjemności dają. Lily Lolo tworzy produkty świetnej jakości i myślę, że nawet najbardziej "wybredny temperament" znajdzie w Nich swojego ulubieńca. Paletka Lily Lolo Sculpt & Glow Contour Duo jest dokupienia w sklepie costasy.pl w cenie 90.90 zł. Cena może wydać się wysoka, ale za produkt , który jest naprawdę bardzo dobrej jakości warto poczekać na dobrą promocję i bez wyrzutów wrzucić do koszyka i używać z wielką przyjemnością!


Pozdrawiam,




12 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy kosmetyk. Chętnie wypróbuję. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię i chwalę sobie kosmetyki Lily Lolo, choć akurat tego nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W promocyjnej cenie mogłabym się skusić. Fajna ta paletka.

    OdpowiedzUsuń
  4. MOgę polecić ten produktów ,bo miałam okazję używać i podobał mi się efekt jaki dawał :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Konturowanie nie może być za mocne, więc dobrze że podpowiadasz w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałaby mi się taka paletka. Jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta paletka jest chwalona, ja wciąż jeszcze nie próbowałam nic z tej marki:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie trzeba wypróbować tej paletki. Też słyszę o niej dobre opinie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też jeszcze nie używałam tej paletki, ale słyszałam o niej same dobre opinie – chyba się w końcu skuszę i ją kupię. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej delikatnie konturuję moją twarz. Świetne wskazówki tutaj przekazałaś.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger