piątek, 11 stycznia 2019

Vis Plantis - rewitalizujący balsam odżywczy do rąk i paznokci



Zima to nie tylko czas śniegu, mroznego wiatru, ciepłych majtek czy wieczornej gorącej herbaty z cytryną co wieczór. To okres kiedy moja skóra najbardziej cierpi. Potrzebuje ona wtedy najwięcej nawilżania, wszelkiego natłuszczania i balsamowania się bodajże co kilka godzin. Dłonie akurat to musowo po każdym myciu i w między czasie inaczej odczuwam dyskomfort a moja skóra traci na wyglądzie i jakości. Dlatego ostatnio dba o moje zabezpieczenie balsam do rąk od Vis Plantis z Jagodami Goji oraz Poly-Helixan z serii Helix Hand Care.


Jak widzicie kremy do rąk widnieją przeważnie w tubkach o pojemności 75 ml. Tu m nie mamy wielką butlę bo aż 300 ml. Jak dla mnie wielki plus bo tego typu kosmetyki zużywam w mgnieniu oka. Dodatkowo wygodna pompka, która jest ułatwieniem w aplikacji i nie ma potrzeby siłować się z otwieraniem klapki.Wizualnie balsam prezentuje się dość zacnie i przejrzyście a w środku? Konsystencja jego jest ...hmhmh.. jak balsam, typowa. Szczerze to wolę bardziej gęściejsze, bardziej zbite kremy, no ale nie jest zle. Pachnie przyjemnie, lekko jakby kwiatowo, ciężko jest wyróżnić jakiś konkretny akcent zapachowy. 


Przyjemna i kremowa konsystencja kremu bardzo szybko wchłania w skórę,  pozostawiając delikatną powłoczkę, która na szczęście nie lepi się ale za to sprawia, że dłonie są miękkie, wygładzone i satynowe w dotyku. Częste i systematyczne używanie jego poprawia kondycję skóry jednak jakoś dziwnie mam lekki niedosyt po nim. Niby nawilża ale nie tak jakbym chciała zwłaszcza w okresie zimy. Myślę, że latem lub wiosną będzie bardziej odpowiedni. Wykończyłam całą butlę, nie żeby to była jakaś męka, bo jest to przyjemny balsam i nie lubię zostawiać otwartych kosmetyków. Jednak zdecydowanie jak sam producent zapewnia , jest to bardziej REWITALIZUJĄCY i ODŻYWCZY kosmetyk, który ma poprawić stan ogólny skóry. Nawilżenie to już o Pani nie ten przedział.


Składniki: 
Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Isostearyl Isostearate, Urea, Petrolatum, Butyrospermum Parkii Butter, Ceteareth-20, Dimethicone, Lycium Barbarum Fruit Extract, Snail Secretion Filtrate, Tocopheryl Acetate, Olea Europaea Fruit Oil, Panthenol, Sodium Polyacrylate, Phenoxyethanol, Parfum, Retinyl Palmitate, Caprylyl Glycol, Disodium EDTA, Citronellol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool


Warto też wspomnieć, że balsam z serii Helix Hand Care Jagody Goji + Poly-Helixan posiada w swoim składzie słynny mocznik, które ma działanie nawilżające, oliwę z oliwek, regenerujący pantenol oraz witaminę A i E oraz masło Shea. Ale to nie koniec. Bowiem całym smaczkiem jest filtr ze śluzu ślimaka, który intensywnie regeneruje i chroni skórę przed starzeniem. Naturalny ekstrakt z egzotycznych owoców goji dostarcza energii i odżywia. Czujecie się skuszeni? Jeśli nie macie bardzo mocno wymagającej skóry lub chcecie zregenerować skórę nie tylko po zimie to polecam wypróbować. Myślę, że cena też jest kusząca bo w kwocie 13 zł macie ulgi dla swoich dłoni przez długiii czas ;)




Pozdrawiam,



14 komentarzy:

  1. Miałam go kiedyś. Był poprawnym mazidłem, ale szału nie było.

    OdpowiedzUsuń
  2. Za taką cenę to rzeczywiście warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie uzywalam nic z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam próbkę balsamu do ciała tej firmy i byłam w szoku że jedną próbką byłam w stanie wysmarować całe ciało. Miał niesamowitą wydajność !

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że tak dobrze się sprawdza i że cena korzystna :) Może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie próbowałam jeszcze kosmetyków tej marki, jakoś nigdzie w sklepach mi nie wpadły w oko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tej firmy nie miałam jeszcze tego kosmetyku ale lubię kosmetyki z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie niewiele pomógł, ale ja mam bardzo suchą skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się pompka, może wypróbuję jak nadarzy się taka okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. może mamie polecę ona narzeka na sucha skórę

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger