poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Bourbon Soaked Vanilla Kobo Candles

Kochani jak Wam mijają Święta? Brzuszki najedzone? Sama musiałam na chwilę odejść od tych smakołyków, by dać odpocząć mojej wątrobie. Czas na zieloną herbatę i nowy wpis o cudownie pachnącej sojowej świeczce, którą kupicie na Goodies.


Bourbon Soaked Vanilla to orientalny zapach drzewny, w którym słód jęczmienny stwarza wrażenie bourbna. Centrum zapachu jest kwiatowy melanż wanilii, fiołka i irysa. Zapach ulatnia się do drzewnej bazy opartej na akordzie bursztynu i skóry. Nuty zapachowe to: słód jęczmienny, fiołek oraz wanilia madagaskarska. Brzmi ciekawie? To powiem Wam, że pachnie jeszcze bardziej !


Jak wiecie bardzo lubię niespotykane zapachy, dość różniące się i intensywne. Bourbon Soaked Vanilla  taka właśnie jest, to propozycja idealna dla mnie! Na sucho świeczka pachnie mega wytrawnie o ile mogę tak napisać. Pierwsze co wyczuwam to ostry i drapiący zapach drzewnych nut, które nadają lekko męskiego charakteru. Po chwili wkracza słodka wanilia, fantastycznie wyważona, nie dusząca a wręcz muskająca nosek. Żeby nie było tak nudno, do gromadki dołącza irys z fiołkiem. Nie wiem, którego jest więcej, ale kwiatowy ogon jest delikatny i nadaje całości kobiecej fanaberii. Zapach jest wytworny, elegancki, tajemniczy, totalnie odlotowy! Przypomina mi słabszą wersję perfum Angel Thierrego Muglera, którego kocham. Jestem oczarowana mieszanką zapachową od Kobo Candles. Wiele świeczek, wiele wosków miałam ale warianty zapachowe od Kobo powalają wszystko na głowę! Żeby jeszcze do tego była niższa cena, byłby to totalny kosmos! Zapachy są nie do podrobienia!



Świeczki Kobo Candles są naprawdę miłą odskocznia od wosków Yankee Candle, które na co dzień ze mną goszczą. Te sojowe puszki pozwalam sobie odpalić tylko wtedy, kiedy mam ochotę zostać tylko sama ze swoimi myślami, które po pewnym czasie też wyłączam. Macie gwarancję fantastycznego relaksu przy cudownie pachnącym klimacie. Dodam jeszcze ciekawostkę, że świeczki Kobo Candles ręcznie wykonywane z wosku sojowego, posiada bawełniany knot, który spala się w czysty sposób, nie tworząc czarnego dymka. Świeczki są  w pełni naturalne i biodegradowalne. Dostępne w dużych słojach oraz tych moich travel size. Cena: 69 zł.




Pozdrawiam,




18 komentarzy:

  1. U mnie świece odgrywają ważną rolę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To tak jak i u mnie! Piąteczka ✋

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe połączenie :). Mam ochotę na bliższe spotkanie z ich zapachami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo chętnie bym powąchała, bo kocham wanilię bourbon :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ręcznie wykonane sojowe swiece :) chociaż od nich jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaja sie bardzo interesujace ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna alternatywa dla zwykłych wosków:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne mają opakowania, pierwszy raz spotykam się z tą marką świec :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O :) Zdecydowanie wolę świece z wosku sojowego. Nie wiedziałam, że jest taka marka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przy pierwszym zdjęciu zastanawiałam się, czy Kobo z Natury wypuściło świeczki :D Zapach świeczki z pewnością by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy wcześniej nie spotkałam się z tą marką... a chciałabym odpalić tak świeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mysle, ze zapach bardzo by mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kompletnie nie znam tych świec, nigdy nie wąchała ani nie paliłam żadnej z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Duży plus za to, że są sojowe i biodegradowalne:) nie znam ich kompletnie, świetnie, że zapach Ci odpowiada :)
    Ja dopiero jestem przed świętami, więc brzuszek mnie jeszcze będzie bolał;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Czyżby to ta sama marka co KOBO kosmetyczne? :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger