wtorek, 3 czerwca 2014

Ulubieńcy maja!

Dzisiaj mój " dziewiczy" post, którego jakoś nigdy wcześniej nie miałam okazji opublikować o zastanawiam się dlaczego???  Całkiem fajna sprawa, by móc pochwalić się a raczej podzielić opinią na temat kilku kosmetyków, które się lubi i często po nie sięga.

Także zapraszam Was na post z serii ....


Ulubieńcy maja!!!



Zacznę od słynnej paletki Sleeka Oh So Special. Codziennie służy mi do wykonania makijażu. Pigmentacja, trwałość, kolorystyka, rewelacja. Zdziałać można makijaż dziki na wieczór jak i skromny na co dzień do pracy.



Kolejnym kosmetykiem jest podkład matujący Virtual Long Matt, który jest dla mnie mega zaskoczeniem. Kiedy go dostałam, miałam ochotę go wyrzucić, ale po pierwszym użyciu, przepadłam!!! Odcień, który posiadam to 108 jasny beż. Idealnie dopasowuje się do skóry, zakrywając wszelkie niedoskonałości bez efektu maski. Do tego jest bardzo delikatny i nie podrażnia mojej skóry, gdzie przy płynnych fluidach tak miałam i do tego za banalnie śmieszną cenę!
Kolejnym cukiereczkiem jest błyszczyk Lancome Color Fever Gloss w kolorze 208. Jest to delikatny róż, który delikatnie połyskuje i do tego jest mega trwały. Często i gęsto korzystam z niego w pracy, bo daje piękny, naturalny look ;)


Nie obyłoby się też bez mojej ukochanej wody termalnej Vichy. Tutaj mam akurat wersję mini - do torebki, ale za każdym razem p o umyciu twarzy i nie tylko muszę spryskać swą twarz. Działa na mnie jak pobudka a moja cera strasznie to lubi. Ale uwielbiam ją też w upalne dni, kiedy to na zewnątrz jest mega gorąco, wtedy sięgam po wodę termalną i czuję ulgę choć na chwilę. Jeśli mowa o pielęgnacji twarzy to wspomnę też o fenomenalnym musie Estee Lauder Perfectly Clean. Pieni się rewelacyjnie, bardzo dobrze oczyszcza skórę z makijażu i przyjemnie pachnie. Do tego jest mega wydajna, wystarczy odrobinka na palec  a męczę ją już dość długo a końca nie widać.


 
Na włosach lądowało serum arganowe Bioelixire, które zmieniło moje włoski z szorstkich, elektryzujących się na miękkie i gładkie. Stosowałam go tylko po długości włosa oraz na same końcówki. Serum nadaje pięknego blasku, nie obciąża ich, za to nawilża i do tego pięknie pachnie. Ostatnio widziałam je w Biedronce za ok. 5 zł ;)
Ostatnim lubisiem maja jest pachnidło Lolita Lempicka , Lolita Lempicka. Pierwszy z jej zapachów, który udał jej się bez zastanowienia. Począwszy od pięknej butelki w kształcie jabłka z cyrkoniami kończąc na nucie zapachowej. Kobiecy, zmysłowy,uwodzicielski, słodko - cierpki i nie dla każdego. Kompozycja lukrecji i cierpkiej wiśni skąpanej słodką wanilią sprawia, że zapach ten jest wesoły, kuszący i rześki  jednocześnie nadający się idealnie na wiosnę - lato!

Tak przedstawiają się moje perełki z maja, które towarzyszyły mi codziennie i bez wyjątku. Kilka z nich dobiło nawet końca, z czego mi smutno, ale planuję zakupy, więc ..... może... ;)) Nie mniej jednak wiem, że ta grupka cudaków jest sprawdzona przeze mnie i polecam ją z czystym sumieniem ;)

Znacie moje majowe perełki??? A jak wyglądają Wasi ulubieńcy miesiąca??


Pozdrawiam,



MAGDA

21 komentarzy:

  1. Tą wodę termalną z Vichy chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piankę Estee Lauder uwielbiam, cudowny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę na tą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawi ulubieńcy, niestety żadnego nie znam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze w końcu zaopatrzyć się w wodę termalną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś miałam ta wodę termalna z Vichy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze do tej pory nie stworzyłam żadnego postu z ulubieńcami, sama nie wiem dlaczego :) Niestety nie znam żadnego z prezentowanych przez Ciebie kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię wodę termalną Vichy. Używam jej już od bardzo dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olejek Bioelixire też uwielbiam. Paletka cieni wygląda genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam wody termalnej Vichy - daje fajne odświeżenie na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A widzisz nie znam żadnej z Twoich perełek

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajni ulubieńcy, mam błyszczyk Lancome tylko nr 362, też bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paletka ze Sleek'a to wciąż to, na co poluję ;) Lubię wody termalne, ale ja mam z Avene.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lolita Lempicka jest również moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serum arganowe brzmi nieźle. Jak tak wygładza i zmiękcza włoski to musi byc swietne ;) Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szeroką rozpiętość cenową mają ci Twoi ulubieńcy :) Tym bardzie są ciekawi. Mam ochotę powąchać tę Lolitę..

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała paleta cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fluid z Virtuala jest świetny, miałam ciemniejszy kolor ale ostatnio dorwałam jasny beż i przepadłam :p

    OdpowiedzUsuń
  19. Oooo tak, Oh so special to była moja pierwsza paletka Sleeka i to dzięki niej skusiłam się na więcej :)

    Zapraszam do siebie :)
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne ulubieńce, jestem ciekawa zapachu Lolita Lempicka, od dawna mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tę wodę termalną Vichy miałam, ale wytraciła ją w tempie błyskawicznym :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger