poniedziałek, 19 marca 2018

Aloesowy krem do rąk i paznokci Equilibra

Borykasz się z problemami skórnymi dłoni? Są mocno przesuszone, popękane i pieką? U mnie zdarza się taki stan ale tylko w okresie zimy. Mam wtedy mega wielki dyskomfort i muszę non stop smarować je nagminnie, by ukoić skórę i dogłębnie ją nawilżyć. Ostatnio pomaga mi w tym aloesowy krem do rąk od Equilibra. 


Jest to krem z wysoką zawartością aloesu ( 40%) . Bogaty w wyselekcjonowane składniki pochodzenia naturalnego. Zawiera olejek ze słodkich migdałów, wosk pszczeli, który chroni skórę przed odwodnieniem, glicerynę roślinną, witaminę E oraz keratynę odpowiedzialną za ochronę paznokci. Krem nie zawiera parafiny, olejów mineralnych, parabenów, wazeliny, sztucznych barwników, formaidehydu oraz kompozycji zapachowych bez alergenów.


Sam krem mieści się w tubce o pojemności 75 ml. Konsystencja jego jest lekka, kremowa, dość treściwa o delikatnym, przyjemnym i niesprecyzowanym dla mnie zapachu. Po nałożeniu na skórę dłoni bardzo szybko wnika w nią nie pozostawiając ani tłustej ani lepkiej warstwy.


Aloesowy krem do rąk i paznokci jest bardzo dobrym kosmetykiem, niwelującym wszelkie niedogodności spowodowane z suchością skóry. Po nałożeniu kremu odczuwa się satynowe rękawiczki, które otulają i koją, po czym fantastycznie nawilżają za sprawą cennego aloesu i olejku ze słodkich migdałów. Kosmetyk regeneruje naskórek i przyspiesza gojenie się ran, chroni i pielęgnuje całe dłonie. Produkt jest bardzo wydajny, wystarczy jego odrobina by dłonie stały się miłe i aksamitne w dotyku. Osobiście jestem bardzo zadowolona z efektu jaki daje mi ten krem. Myślę,że przy promocji skuszę się na kilka zapasowych opakowań, bo jego działanie bardzo odpowiada moim dłoniom. Cena ok. 13 zł/ 75 ml



Pozdrawiam,



15 komentarzy:

  1. bardzo lubię tą markę, poznałam wiele kosmetyków EQUILIBRA ale tego kremu jeszcze nie

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki dobry krem jest na wagę złota!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam, że marka ma krem do rąk w ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze takiego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszalam o marce, ale nie miałam nic z ich oferty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie skuszę się na ten krem przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kosmetyki z aloesem👌

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam ten krem, byłam zadowolona.Ogólnie lubię tą markę, a najbardziej produkty do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo dobrego słyszałam o tej marce, ale sama jeszcze niczego z niej nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z serii aloesowej dobrze wspominam szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z serii aloesowej miałam próbkę szamponu i słyszałam też o kilku kosmetykach do twarzy, ale o kremie do rąk nie wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W tę zimę zaopatrzyłam się w kilka kremów do rąk z różnych firm i w końcu moja skóra w tym roku nie cierpiała. Może za rok kupię i ten krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli polecasz, to chętnie sięgnę po ten kosmetyk :)!!!
    Kremów do rąk nigdy za wiele ;)!!!
    Pozdrawiam :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cena jak dla mnie super! :) ;) i świetnie sie zapowiada ;) biere w ciemno! pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba nie ma kosmetyku z equilibry, który by mnie zawiódł!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger