środa, 24 września 2014

Pachnące Misio-Ludziki od Full - Mellow

Chyba każdy lubi misie, czy to pluszowe, czy w formie słodkich żelków, cukierków czy herbatników. Jednak ostatnio nabyłam misia troszkę w innej formie i to nie do zjedzenia, lecz do powąchania! O czym mowa, zapraszam na notkę.

Full - Mellow  Berry Bliss



Od producenta:

Berry Bliss to letnia mieszanka dojrzałych wiśni, truskawek, malin, żurawiny, borówek, jeżyn i czerwonych porzeczek .



 Jak widzicie wosk kształtem przypomina zarówno misia jak i ludzika ulepionego z plasteliny. Taki mały cudak a uwierzcie wrażenie robi i to niezłe.



Berry Bliss to nic innego jak wosk zapachowy. Zamiennik tarty Yankee Candle troszkę w innym wydaniu, jednak równie doskonałym. Różowy misio - ludzik, bardzo lekki bo zarówno jego waga to 15 g. A jego zapach to czysta magia i wielkie zaskoczenie!



Jest to aromat , z którym spotykam się po raz pierwszy. Dziwny, intrygujący, tajemniczy a to dlatego, że mimo opisu producenta, ciężko mi jest wychwycić jego nuty zapachowe. Bliss Berry trzymam razem z innymi woskami YC, i przyznam się bez bicia, że po wyjęciu pudełeczka najbardziej wyczuwalny jest zapach właśnie wosku od Full-Mellow.
Wiem, że jest to zapach należący do mieszanki owocowej i słodkiej. Z lekka przypomina pudrowe dropsy, pianki, jak również maliny w śmietanie.  Uwierzcie mi całkowity odmieniec zapachowy z jakim miałam styczność, ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Zawrót głowy, ale bardzo przyjemny i bardzo otulający.  Zapach w opakowaniu jest idealnym jak podczas palenia i to sobie chwalę. Czasem YC mają to do siebie, że po odpaleniu pachną już nie tak jakby się chciało.


Do pierwszego palenia odłamałam ludzikowi nóżkę i spokojnie starcza ona na kilka godzin ciągłego palenia. Wosk topi się migiem i daje dość mocny zapach. Jak na takiego misio - ludzika powiem Wam, że jest bardzo wydajny.
Zachwycona jestem tym małym wynalazkiem i mam ochotę poznać jego kolegów, bo wiem , że takowych ma ;)

Cena: ok 5zł
Dostępność: https://www.full-mellow.pl/

Znacie takie zapachowe misiackzi??

Pozdrawiam,


MAGDA

29 komentarzy:

  1. Ja to pewnie zacznę od głowy ;d hihihi

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja już swojego ludzika nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ochoty narobiłaś, kobieto! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny ludzik i jaki piękny ma kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam chyba wszystkie zapachy i kocham je! wypróbuj koniecznie tego jasnego z nazwą hello spring, czy jakoś tak. CUDOWNE!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta firma na prawdę szturmem zdobywa blogerski świat :D Koniecznie muszę się obkupić :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy, nie znam tych wosków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe ciekawy i śmieszny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodki ludzik, szkoda, że maja tak mało opcji zapachowych do wyboru :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam wosk od Full Mellow - jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi i czy zapach będzie tak uroczy,jak przed odpaleniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny jest, też go bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam wosków owej marki, ale na pewno na jakiś się skuszę! Czuję, że powyższa wersja przypadłaby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ni espotkałam się jeszcze z tymi woskami, ale miśkiem jestem zachwycona :))

    OdpowiedzUsuń
  14. słodki, a i koleżkowie kuszą, szkoda, że tylko w sieci można kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczy kształt i intrygujący zapach. Full Mellow kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Och jaki piekny , bardzo pomyslowa forma dla wosku :) http://kasjaa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajny ma kształt ten wosk :D

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie nadal tylko YC, ale cała marka niesamowicie kusi :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger