wtorek, 29 sierpnia 2023

"Sposób na szefa" - Katarzyna Mak

 

"On jest naprawdę dobrą partią. Wielka szkoda, że tak trudno go polubić

Kiedy Maja Sokołowska wyfruwa z rodzinnego gniazda w szeroki świat, nie zakłada, że trafi od razu pod skrzydła szefa dużej korporacji. Wychowana w atmosferze miłości i wzajemnej akceptacji, w rodzinie trudniącej się produkcją lokalnych win, nie czuje się najlepiej w sterylnym świecie stołecznych wieżowców ze stali i szkła. Jednak w wyniku serii zbiegów okoliczności i dzięki wsparciu warszawskiej koleżanki Anity ― która lekko podkoloryzowała jej CV ― Maja dostaje całkiem interesującą propozycję pracy u Maksymiliana Iwańskiego.
Praca marzeń? Nie do końca. Szef Mai to wyjątkowo niesympatyczny typ. Oschły, formalny i raczej przykry w kontaktach. Szybko udowadnia nowej pracownicy, jak niewielkie jest jej doświadczenie i jak bardzo powinna być wdzięczna za to, że w ogóle ma u niego pracę. Gdy zniechęcona panna Sokołowska postanawia w końcu złożyć wypowiedzenie, prezes Iwański składa jej nietypową propozycję...
Czy to na pewno propozycja bez zobowiązań? Czy dziewczyna znajdzie sposób, by utrzeć nosa wrednemu szefowi? Jedno jest pewne: napięcie pomiędzy nimi będzie rosło...


Główną bohaterką powieści „Sposób na szefa” jest Maja Sokołowska, to bardzo młoda dziewczyna, która udaje się na rozmowę o pracę, która od samego początku niekoniecznie przebiega dobrze. Mimo to dziewczyna dostaje pracę, Z czasem wychodzi iż jej kompetencje wybiegają poza obszar obowiązków a jej CV zostało mocno podkoloryzowane przez jej przyjaciółkę. Kiedy w pewnym momencie dziewczyna mówi dość swojemu "oprawcy" Ten niespodziewanie składa Jej propozycję ,
 Dla Szefa Mai liczy się tylko jego praca, i to aby jego kariera się rozwijała. Układ który zaproponował dziewczynie jest jego szansą na podpisanie korzystnego dla niego kontraktu. A dla niej? No właśnie....
Czy ten układ przyniesie korzyści dla Szefa dziewczyny, czy jednak sprawy przybiorą niespodziewany dla obu bieg zdarzeń..które zmienią ich życie.


Czułam, że ta książka spodoba mi się i jak tylko zaczęłam ją czytać, przepadłam w świecie wykreowanym przez autorkę. Ta książka jest genialna. Mamy tutaj motyw romansu biurowego, który bardzo lubię i ciekawie został poprowadzony. Mimo moich małych rozterek książka wciągnęła mnie i przeczytałam ją błyskawicznie. Styl autorki jest lekki i przyjemny.
Dobrze się czyta te podchody między bohaterami. Ciekawa historia gdzie manipulacja i kłamstwa są wykorzystywane dla dobra sprawy. Wbrew pozorom w książce nie ma zbyt wielu scen seksu, a autorka pokazała więcej flirtu, przekomarzania się i docierania dwójki skrajnie różnych bohaterów, wplatając w to sporą dawkę pożądania. Relacja między Mają a jej Szefem nie była jedynie układem, jedną chwilą, ale czymś więcej, co myślę, że warto osobiście poznać.
Jeśli szukasz jakiegoś przerywnika po ciężkiej lekturze, albo czegoś lekkiego i romantycznego- polecam.



                                                     Pozdrawiam,














Pozdrawiam,




5 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji czytać książek tej autorki. Mogłaby mi się spodobać

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pewna że mojej siostrze się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbytnio nie znam tej pozycji, ale chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja zapowiedź zachęca do sięgnięcia po tą ksiązkę. Mam wrażenie, że będzie mi się podobać

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiła mnie ta pozycja, chętnie ją poznam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger