wtorek, 1 czerwca 2021

Etui na telefon od FunnyCase


Lubicie zmieniać ubranka swoim telefonom? Ja byłam ogólnie przyzwyczajona zawsze do jednego ale od kiedy na rynku pojawia się coraz to więcej fajnych opcjo na telefeon, żal nie skorzystać. No bo czemu nie mieć dziś brokatowego a jutro w kwiatki? Nie tylko kobieta zmienną jest, jej etui również! Dlatego jeśli lubicie mieć ładne i niespotykane casy to zapraszam na dalszy wpis!

U mnie zawsze jest tak, że kiedy tylko sobie przeglądam od tak to wiem, np. który model chciałabym i który wzór. Jednak jak dochodzi do finalnej transakcji automatycznie podoba mi się wszystko!!!! Efektem czego dany zakup z kilku dni zmienia się na tydzień.  Na stronie sklepu jest tak ogromny wybór i cała masa wzorów, że chcąc nie chcąc trzeba posiedzieć Nad nimi by zdecydować się na ten konkretny model. Etui od FunnyCase dostaniecie gotowe z pięknymi i mocno nasyconymi kolorami bądź też możecie stworzyć swój własny projekt np. ze zdjęciem dziecka, narzeczonego ....

Ja zdecydowałam się na etui z kolekcji Spring 2021 oraz Rose Gold.  W tym roku pogoda Nas nie rozpieszcza, więc postawiłam na  motyw iście wiosenny. Białe róże z zielonym akcentem choć na chwile pomogą zapomnieć mi o tych ponurych dniach. Kolejny case to klasyczna czerń ze złotymi gwiazdkami. Zdecydowałam się na ciemne etui ze względu, że często przebywam na spacerze z synkiem i wiadomo jasna obudowa może szybko zmienić swoją barwę. 

Jestem bardzo zadowolona z etui od FannyCase. Są wykonane z antypoślizgowego sylikonu, są cienkie, nie pogrubiają telefonu do tego bardzo wygodne i poręczne. Motywy nie ścierają się, kolory są żywe i wyraźne. Nakładanie ich na telefon jest równie proste i sprawne. Doskonale dopasowują się do modelu, telefon nie wypada z niego oraz obudowa jest na tyle miękka, że z łatwością można posługiwać się przyciskami z boku. 

Po przejrzeniu wielu stron, które oferują casy smiało stwierdzam, że tutaj znajdziecie największy wybór kolorystyczny. Od okazjonalnych po boho, marble, cartoons, rocznicowe i wiele wiele innych. Cena za sztukę to tylko 24.99 zł więc warto zaopatrzyć się w takie ubranko i to nie jedno! 



                                                                  Pozdrawiam,




5 komentarzy:

Copyright © 2016 My women's world , Blogger