poniedziałek, 31 maja 2021

Rozświetlające serum pod oczy od Make Me Bio

 



Która z Nas nie marzy o pięknej, młodej, zdrowej skórze wokół oczu bez zmarszczek, sińców ani innych dolegliwości? Przekraczając próg 30-stki moja pielęgnacja w tych okolicach skupia się chyba najbardziej. Staram się nie zapominać o porządnym oczyszczaniu, nawilżaniu ale przede wszystkim porządnym odżywieniu. Z wiekiem widzę, że już zwykłe, lekkie kremy pod oczy nie sprawdzają u mnie egzaminu, więc sięgam po nowe. A tym nowym jest ogórkowe rozświetlające serum pod oczy od Make Me Bio!



Serum znajduje się w ciemnej, szklanej buteleczce z metalową kulką, która służy jednocześnie za aplikator oraz masażer okolic oczu. Konsystencja płynna, olejowa o delikatnych nutach ogórka. Wystarczy odkręci wieczko buteleczki i metalową główką masować okolice oczu codziennie rano i wieczorem. Serum bardzo szybko się wchłania, nie pozostawiając uczucia lepkości.



Jeśli chodzi o działanie to dla mnie osobiście jest to kosmetyk bardzo wygodny z widocznym i szybkim efektem jego działania! Serum przyjemnie chłodzi, koi skórę i daj uczucie odprężenia. Problemów z workami nie mam, więc tu się nie wypowiem, ale na pewno kosmetyk również daje rozświetlone spojrzenie, dzięki czemu efekt nieprzespanej nocy bardzo szybko znika. Zawartość olejku Jojoba i Macadamia przyjemnie nawilża skórę, ekstrakt z ogórka oraz witamina E dodatkowo ją odżywia i rewitalizuje. Proponuję też używać owe serum w dni kiedy nie nakładacie makijażu. Ze względu na jego lekko olejową treść kosmetyk może nie do końca współgrać z podkładem czy korektorem ( może się ważyć). 


Osobiście uwielbiam takiego typu połączenia kosmetyku. Mam nie tylko naturalną dawkę odżywienia i ukojenia w okolicach oczu ale dodatkowo metalowy masażer pomaga w uzyskaniu jeszcze lepszych efektów. Jeśli borykacie się w workami albo po prostu miałyście nieprzespaną noc. Wystarczy buteleczkę schować do lodówki i po 20 min użyć metalowej końcówki jako masażu! Cudo na przebudzenie się skóry i odzyskanie ponownej witalności! Wiem, że w asortymencie sklepu MakeMeBio jest jeszcze wersja chłodząca i odżywcza, którą sama z chęcią sprawdzę a i Wam polecam wypróbować!



                                                                  Pozdrawiam,







8 komentarzy:

  1. Może się skuszę. Zainteresował mnie ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tę markę, ale tego serum jeszcze nie testowałam - muszę je zamówić i dam znać jak się sprawdziło o mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całe wieki nie miałam już nic z tej firmy, muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozświetlacz pod oczy może okazać się doskonały. Wypróbuję też tego

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię sprawdzać takie nowości. Myślę, ze mi sie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozświetlacz pod oczy zawsze mi się sprawdzał. Sprawdzę też ten model

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger