niedziela, 2 maja 2021

Blendo - przenośny i bezprzewodowy blender do koktajli !

 

Lubicie koktajle? Jeśli nie to teraz jest idealny czas na poznanie smaków, które możecie przyrządzić sobie sami w domu.  Wystarczą Wam tylko owoce, warzywa, które lubicie, pomysł na smak oraz najważniejszy SPRZĘT. Smakiem świeżo przygotowanych koktajli możemy cieszyć się nie tylko w domu ale również w pracy, na siłowni, w podróży, na wycieczce...gdziekolwiek. W tym wszystkim może Wam pomóc przenośny blender Blendo.

Ten sprytny bezprzewodowy i przenośny blender sprawi, że w niecałą minutę otrzymacie swój ulubiony koktajl. Wystarczy wrzucić do niego swoje ulubione składniki, zmiksować i voila! Dzięki Blendo i czterem ostrzom ze stali nierdzewnej zamienisz owoce, lód, czy orzechy w kremowy i delikatny koktajl w mgnieniu oka. To wszystko bez kuchni i podłączenia go do prądu. Ten mini blender wystarcza na 8-12 napojów na jednym ładowaniu.

Mycie Bledno jest również naprawdę proste. Po skończonej pracy wystarczy do blendera wlać letniej wody oraz odrobinę płynu do mycia naczyń. Następnie uruchamiamy urządzenie na dosłownie kilka-kilkadziesiąt sekund. Później już wystarczy tylko blender przepłukać ciepłą wodą. Należy oczywiście uważać aby nie zamoczyć portu USB, który potrzebny Nam jest do ponownego ładowania. 


Osobiście jestem zachwycona tym urządzeniem. Bardzo często wyjeżdżamy z rodzinką na wycieczki samochodowe. Jest to idealne rozwiązanie by podczas trasy, nie zatrzymując się i nie tracąc czasu, można zaspokoić swoje pragnienie. Odkąd go posiadam towarzyszy mi również ciągle w pracy. Korzystam z niego nie tylko ja ale również moje koleżanki. Poręczny, funkcjonalny, ratujący żołądek z głodowych opresji! Dzięki Blendo teraz będę mogła cieszyć się szybkim posiłkiem ale przede wszystkim różnorodnością smaków. Idzie lato a z Nim mnóstwo owoców skąpanych słońcem!! Jesteście skuszeni? Jeśli tak, odsyłam Was na stronę Blendo, gdzie aktualnie trwa promocja!!!! 


                                                      Pozdrawiam,






13 komentarzy:

  1. Bardzo lubię różnego rodzaju koktajle, ale używam zwykłego blendera. Zresztą i tak zawsze robię w domu, więc nie widzę większej potrzeby kupowania kolejnego :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby mi się taki blender :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki poręczny. Super się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widać wszystko się da w każdej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fenomenalne urządzenie. Używam i polecam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam już ten blender i prezentuje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się nad zakupem takiego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super! Sama chetnie sobie taki sprawię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow urządzenie wygląda na bardzo praktyczne i poręczne. Super jest

    OdpowiedzUsuń
  10. Już go widziałam i nawet myślałam nad zakupem. Przenośny bardzo by mi odpowiadał. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja musze jakikolwiek blender kupić. Ten mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna sprawa. Muszę to mieć :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger