poniedziałek, 26 kwietnia 2021

Rozświetlacz w kremie Couleur Caramel

 

Nigdy nie przypuszczałam, że rozświetlenie twarzy podczas makijażu wpisze się w moją rutynę, nawyk a nawet uzależnienie od tego właśnie kosmetyku. Długo długo testowałam wszelakie rozświetlacze szukając tego jedynego i chyba doszłam do wniosku, że nie ma takiego, bo kocham je wszystkie! Efekt jaki potrafią dać czasem wbija mnie w osłupienie! Na rynku mamy mnóstwo odcieni jak i rodzai. Od sypkich po te w kamieniu czy nawet w kremie. W związku z czym dziś słów kilka na temat bardzo fajnego i naturalnego rozświetlacza w kremie marki Couleur Caramel, dostępny w sklepie ekozuzu.pl



Rozświetlacz w kremie

Naturalny kremowy rozświetlacz to produkt, którym w łatwy sposób rozświetlisz punktowo wybrane partie twarzy. Dzięki niemu Twoja cera będzie wyglądać na promienną i wypoczętą. Rozświetlacz ma niezwykle przyjemną formułę. Kosmetyk w 100% powstał z naturalnych składników, więc oprócz pięknego blasku otrzymujesz w pakiecie także pielęgnację i odżywieni skóry. Rozświetlacz w kremie nada Twojej twarzy efekt zdrowo rozświetlonej cery bez nadmiernego przesadzenia. Drobinki zawarte w kosmetyku są delikatne i subtelnie się mienią. Nie musisz się więc obawiać, że używając naturalnego rozświetlacza będziesz wyglądała jak kula dyskotekowa ;)

Zalety:

  • kremowa konsystencja
  • odżywia i nawilża skórę
  • rozświetla skórę nadając jej promienisty wygląd
  • bardzo łatwy w użyciu
  • wzbogaca makijaż o naturalny blask
  • rozświetla kości policzkowe, kącik wewnętrzny, łuk brwiowy oraz łuk kupidyna

Zamierzone efekty działania:

  • delikatnie rozświetla skórę, dzięki czemu jest ona zdrowa i lśniąca
  • odżywia i nawilża skórę

Aplikacja:

  • pamiętaj, że kremowe produkty nakłada się od razu na podkład
  • na podkład opuszkami palców nałóż rozświetlacz w kremie
  • możesz go zaaplikować na kości policzkowe, łuk brwiowy, łuk kupidyna i wewnętrzne kąciki oczu
  • następnie przypudruj delikatnie te partie twarzy, które tego wymagają np. strefę T

100% naturalne składniki, 20% składników organicznych, 20% składników aktywnych:

  • olej z pestek moreli: głęboko nawilża skórę, zmiękcza ją i odżywia, ma właściwości regeneracyjne i opóźniające procesy starzenia się skóry
  • mika: zmiękcza skórę, odbija światło, nadaje lekkość i powoduje, że rozprowadza się jedwabiście
  • wosk pszczeli: zmiękcza skórę, nadaje jej elastyczności, silnie ją nawilża

Waga: 3,5 g

Ingredients: OCTYLDODECANOL - SQUALANE - CERA ALBA (BEESWAX)* - MICA - PRUNUS ARMENIACA (APRICOT) KERNEL OIL* - SILICA - C10-18 TRIGLYCERIDES - TOCOPHEROL [MAY CONTAIN + / -: CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE) - CI 77491 (IRON OXIDES) - CI 75470 (CARMINE) - CI 77492 (IRON OXIDES)]
*Ingrédient issu de l'Agriculture Biologique / Ingredient from Organic Farming



Kosmetyk otrzymujemy zapakowany w kartoniku dzięki czemu chroni go przed wszelkimi uszkodzeniami. W środku natomiast mamy subtelne, kompaktowe i drewniane opakowanie, które posiada lusterko oraz jest zamykane na magnes. Świetna forma do torebki a Nam kobietom takie wielofunkcyjne gadżety sprawiają jeszcze większą frajdę. 

Konsystencja produktu jak nazwa wskazuje jest kremowa, aksamitna wpadająca delikatnie w mus. Jest bardzo łatwy w aplikacji- wystarczy wklepać go delikatnie opuszkami w kości policzkowe ( na wcześniej nałożony podkład). Rozświetlacz pięknie stapia się z podkładem, nie rozmazując i nie robiąc plam. Tworzy za to świetlistą taflę, która subtelnie odbija światło.

Co do koloru to odcień jego wpada bardziej w złoto-różowe tony. Pięknie opalizujący na lekką brzoskwinię, fantastycznie się mieni, ładnie ożywia skórę, niwelując oznaki zmęczenia, dzięki czemu skóra wygląda na zdrową i promienną. 

Opakowanie mieści w sobie 3.5 gr produktu. Mimo codziennego stosowania efekt zużycia jest znikomy.

Jak kochałam rozświetlacze tak i moja miłość do nich szybko nie zgaśnie. Rzekłabym, że wręcz się pogłębia!  Mając w posiadaniu takie naturalne cuda nie jestem w stanie przejść obok nich. To dzięki Nim makijaż nabiera innego wymiaru. Nasza twarz, cera wydaje się być piękniejsza ( choć i tak jesteśmy piękne same w sobie) ale tego ulepszenia nigdy dość! Rozświetlacz w kremie Coureul Caramel polecam osobom, które kochają naturalne kosmetyki, które kochają zdrowy błysk na twarzy a nawet tym, które tak jak jak po prostu są uzależnione od rozświetlaczy! Jeśli zachęciła Was moja recenzja to zapraszam do sklepu ekozuzu.pl gdzie znajdziecie cały asortyment marki Coureul Caramel.



                                                        Pozdrawiam,




10 komentarzy:

  1. Akurat nie miałam okazji używać tego oraz innych produktów tej marki, ale czuje się skuszona. Co prawda nie wiem co na to mój ukochany, który twierdzi, że mam tego za dużo, jednak kto tam by go słuchał :D Często używam rozswietlacza w swoim makijażu, ponieważ uważam, że to idealne wykończenie perfekcyjnego makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda ten rozświetlacz, bardzo lubię takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ŁAdny blask, ale wolę cieplejsze tony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam marki, ale podoba mi się efekt chociaż wolałabym bardziej szampański odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś małą paletkę tej marki, w tym też rozświetlacz. Ten też ładnie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie próbowałam, ciekawe jaki smak i zapach. Z chęcią bym potestowała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze takiego rozświetlacza. Jestem ciekawa produktu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę poznać bliżej ten rozświetlacz

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozświetlacz robi dużą robotę, dla mnie jest niezbędny. Lubię takie nowości.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger