niedziela, 20 czerwca 2021

Pyszne i aromatyczne kawy od Kakadoo

 


Lubicie kawę? Czy raczej jesteście zwolennikami picia herbaty? Ja już od najmłodszych lat wiedziałam, że kawa będzie moim przyjacielem. Zapach... bo od tego się zaczęło. Mocny, aromatyczny i powodujący, że budzi się w Tobie mania poznania co to tak pięknie pachnie no i jak to smakuje. Pierwsze testy... fusów z dna szklanki okazały się szokiem ale pozytywnym! Coś co chrzęściło było dość dziwnym i niespodziewanym doznaniem ale smak jaki mi poczułam, pozostał do dziś.

Kocham kawę w każdej postaci. Musi być o dość mocnym naparze, bez cukru i z odrobiną mleka. Poranek bez kawy jest dniem straconym. Przez moje lata picia kawy poznałam wiele ich rodzai. Niektóre z nich były godne uwagi i moich kubków smakowych a część z nich okazałą się klapą. Od smakowych po ziarniste i rozpuszczalne nawet te w kapsułkach. Najważniejsze aby kawka była świeża.

Dziś chciałam pokazać Wam ziarnistą kawę smakową od KAKADOO. Są to całe ziarna Arabica, które możemy zmielić we własnym zakresie na taką grubość jaką akurat mamy ochotę lub też zamówić już zmieloną zaznaczając dla sprzedawcy grubość mielenia. Po otwarciu torebki, która zamykana jest hermetycznie macie gwarancję świeżutkiej kawy. Samo ziarno wygląda na mokre jak i na ściankach opakowania widnieją oleiste ślady.   Dodatkowo różnorodność smakowa sprawia, że wśród smakoszy kawy znajdą się również Panowie, bowiem wersja WHISKY może pobudzić wyobraźnię. Ja posiadam dwa smaki, dość klasyczne bowiem kokosowa i orzech laskowy. Zarówno jedna i druga opcja jest dość mocno wyczuwalna już przez samo opakowanie. Podczas zaparzania jak i samej degustacji wyczuwalny jest lekko słodki smak w obu przypadkach. Delikatny, subtelny, mega aromatyczny i nieprzesadzony. Jak dla mnie idealne wyważenie smaków z ziarnem kawy!

Kakadoo to niesamowita kawa o twardych ziarnach, średnio palona  pozyskiwana z najlepszych ziaren. W ofercie marki jest wiele  kaw aromatyzowanych specjalnie dla smakoszy i wiele innych. Kawa ziarnista lub mielona na zamówienie, zawsze pakowana jest natychmiast po wypaleniu, aby zachować jej świeżość. Połączenie znakomitego smaku świeżej kawy z aromatyczną i kremową nutą orzecha laskowego czy kokosa sprawi, że Wasz dzień nabierze innych barw a Wy sami staniecie się bardziej pobudzeni. Jestem zwolenniczką mocnej kawy zwłaszcza rana jednak takie aromatyczne kawki warto posiadać w domu chociażby dla gości by połechtać ich podniebienia i nosy. Masz ochotę stworzyć nowe i niezapomniane wrażenia smakowe kawy? Wystarczy sięgnąć po świeżutkie ziarno Arabica od Kakadoo! 


                                                                          Pozdrawiam,






15 komentarzy:

  1. Z chęcią wypróbowałabym kokosankę, ponieważ uwielbiam kawę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią bym wyprbowała te kawy. Pychota.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak dobra kawa. Właśnie na taką opłaca się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy dzień zaczynam z kawą, więc tych także bym spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe informacje znajdują się na Twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie każdy blog jest tak ciekawy jak ten więc masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wpis. Zawiera ciekawe informacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie tu ! Podoba mi się Twój styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma to jak dobra kawka, gorzka żeby można było sobie pozwolić na coś słodkiego do kawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kawa to moja największa słabość, lubię zawsze i wszędzie, nawet wieczorem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za inspirujące pomysły, spróbuję to zrobić w domu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe i interesujace wpisy

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger