niedziela, 27 czerwca 2021

Serum odżywcze na noc Make Me Bio

 

Serum do twarzy kiedyś w mojej pielęgnacji w ogóle nie miało miejsca. Nie wiem jakoś nie miałam potrzeby jego używać. Dziś wiem, że tego rodzaju kosmetyk dla mojej cery jest dodatkowym atutem na utrzymanie młodszej i zdrowszej skóry bowiem samo w sobie serum jest kosmetykiem o wyższym stężeniu składników aktywnych. Jednym z nich jest serum odżywcze na noc od Make Me Bio, które namiętnie używałam przez ostatnie tygodnie.


Nie wiem czemu ale nocą moja pielęgnacja jest bardziej intensywniejsza. W dzień niekoniecznie skupiam się aż tak bardzo. Za to wieczorowa porą konieczne są najmniejsze detale pielęgnacyjne. Odżywcze serum na noc dedykowane jest dla każdego rodzaju skóry. Składniki wiodące w kosmetyku to mieszanka cudotwórczych olejków arganowego, jojoba, sezamowego, z żurawiny oraz olejek z kwiatów Ylang Ylang. 


Serum mieści się w małej 15 ml buteleczce z wygodnym aplikatorem, dzięki któremu nanosimy kosmetyk na skórę. Wystarczy nanieść kilka kropli na oczyszczoną skórę twarzy i szyi delikatnie wklepując. Jego zapach nie jest intensywny wręcz mało wyczuwalny. Jego forma jest oleista i bardzo treściwa. Serum można stosować solo lub pod krem.


Tak jak wspomniałam, po tego maluszka  sięgam najczęściej wieczorem. Po dokładnym i porządnym makijażu, po relaksującej maseczce nakładam serum, czekam chwilę aż wchłonie się w skórę dopiero potem wklepuję ulubiony krem na noc. Efekt? Buźka cudownie odprężona, nawilżona z porządnym zastrzykiem odżywczym . Po jego zastosowaniu czuć, że skóra jest jędrniejsza, bardziej miękka i bardziej napięta zwłaszcza okolice brody i szyi. Ta mała buteleczka zawiera eliksir, który sprawi, że Wasza skóra dozna uniesienia i odmłodzenia. Regularna aplikacja pomoże Wam odzyskać młodzieńczy blask oraz witalność. Świetne działanie, jeszcze lepsza wydajność nie pozostaje nic jak tylko zachęcić Was do osobistego wypróbowania. Odżywcze serum na noc jak i pozostały asortyment marki kupicie na https://makemebio.com/ .

 

 

                                                                 Pozdrawiam,

 


 

60 komentarzy:

  1. Myślę, że przydałoby mi się takie serum. Fajny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez tak mam, że wieczorem sięgam po bardziej treściwą pielęgnację ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Markę Make Me Bio bardzo lubię i jej kosmetyki też ;-), tego serum jeszcze nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpisy są naprawdę ciekawe. Czekam na kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujący blog. Zawiera ciekawe informacje.
    __________
    https://hot-hatch.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że blog jest naprawdę interesujący.
    _____
    https://www.zawodowcy.net/badanie-kierowc%C3%B3w-i-operator%C3%B3w

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujący blog. Zawiera ciekawe informacje.
    ____
    https://lipiakmeble.com.pl/meble-salonowe-i-uzytkowe/

    OdpowiedzUsuń
  8. Informacje są po prostu ciekawe. Lubie odwiedzać Twojego bloga.
    _____
    https://truckoponypoznan.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem prowadzonego przez Ciebie bloga. Wpisy są naprawdę ciekawe.
    _____
    skup złomu warszawa ursus

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałem na ten temat zbyt wiele, a teraz posiadam naprawdę ogromną wiedzę dotyczącą tej tematyki.
    ____
    blog dziecięcy

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesujące informacje.
    _____
    zabezpieczenia dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę super blog.
    ____
    zabawki kreatywne

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy wpis. Czekam na kolejny.
    ____
    wyprawka dla przeszkolaka

    OdpowiedzUsuń
  14. Artykuł ciekawy. Myśle, że każdemu się spodoba.
    _____
    porady dla mam

    OdpowiedzUsuń
  15. Informacje są po prostu ciekawe. Lubie odwiedzać Twojego bloga.
    _____
    portal parenttingowy

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne informacje. Nie wiedziałem na ten temat.
    _____
    książeczki sensoryczne dla niemowląt

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy blog. Zawiera ciekawe informacje.
    _____
    jaka kolejka dla dziecka

    OdpowiedzUsuń
  18. Blog jest po prostu genialny gdyż zawiera same przydatne informacje. Często też wchodzę na blogi, które mają ciekawe informacje na temat zabawek. Wole wiedzieć jakie zabawki można kupić dziecku a które lepiej omijać.
    _____
    https://www.kochamzabawki.eu/zabawki-drewniane-c-535.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiedza na ten temat na pewno mi się przyda w przyszłości.
    ____
    https://stylowyporadnik.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne informacje tutaj znalazłem o których nie wiedziałem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę przyznać, że blog jest naprawdę interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam na kolejny tak samo ciekawy artykuł jak ten.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wpis. Zawiera ciekawe informacje.

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę powiedzieć, że wpis jest naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem pod wrażeniem prowadzonego przez Ciebie bloga.

    OdpowiedzUsuń
  26. Takich świetnych blogów nie ma zbyt wiele.

    OdpowiedzUsuń
  27. Blog jest interesujący. Zawiera ciekawe informacje.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawy blog, na którego chętnie wejdę jeszcze nie raz.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wpis po prostu super. Czekam na kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  30. Takie wpisy mnie bardzo interesują gdyż nie wiem o tym zbyt wiele.
    ____
    https://mottcoffee.eu/

    OdpowiedzUsuń
  31. miło się czyta te wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie się to czyta i oglada !

    OdpowiedzUsuń
  33. Ogólnie to na takie tematy nie za dużo wiedziałem.
    _____
    https://www.aptekadlapacjenta.pl/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawe informacje znajdują się na Twoim blogu.
    _____
    https://korter.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  35. wartościowy wpis na tym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podoba mi się ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
  37. fajny artykuł, będę tu wracać

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny blog, już od jakiegoś czasu chętnie go śledzę, zawsze cos wartościowego się dowiem dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam nowinki kosmetyczne, często odwiedzam takie strony, żeby coś nowego znaleźć godnego polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawe i interesujace wpisy

    OdpowiedzUsuń
  41. Informacje są po prostu ciekawe. Lubie odwiedzać Twojego bloga.
    ________________________
    https://bif24.pl/biznes/home-office/

    OdpowiedzUsuń
  42. fantastyczny wpis oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  43. wspaniały i interesujący wpis!

    OdpowiedzUsuń
  44. Takie informacje mi się przydadzą.
    _________
    laptopy Poznań

    OdpowiedzUsuń
  45. Dają do myślenia wpisy, które masz na blogu.
    ________
    pojazd elektryczny

    OdpowiedzUsuń
  46. Naprawdę świetne informacje zawiera Twój blog.
    ____
    wywiewki wentylacyjne

    OdpowiedzUsuń
  47. Taka wiedza może mi się przydać.
    ____
    biuro wirtualne poznań

    OdpowiedzUsuń
  48. Wpisy są naprawdę ciekawe, dlatego też liczę, że dodasz coś nowego.
    __________
    Leczenie koni

    OdpowiedzUsuń
  49. Czekam na kolejny tak samo ciekawy artykuł jak ten.
    _________
    Depilacja laserowa w Poznaniu

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger