poniedziałek, 16 maja 2022

Piękne pokrowce na telefon od Picasee.pl

  

Lubicie zmieniać ubranka swoim telefonom? Etui na telefon to jeden z najprzydatniejszych gadżetów. Och podstawową funkcją jest oczywiście ochrona telefonu przed wszelkimi uszkodzeniami, upadkiem czy zarysowaniem. Ale to nie wszystko. Pokrowce bowiem to szansa by nadać im nowe życie. Sama lubię zmieniać je od czasu do czasu. Wtedy mój "stary" telefon robi się jakby" młodszy" piękniejszy i dalej chcę go mieć. By nie zatracić się w nudzie ostatnio skusiłam się na pokrowce od Picasee.pl. Wybrałam 3 sztuki w tym jeden dla Taty. Muszę przyznać, że zostałam bardzo miło zaskoczona ale o tym w dalszej części wpisu.

Pierwsze co rzuca się w oko to opakowanie, w które jest zapakowane etui. Nie jest to byle jaka folia, tylko porządne, solidne i drewniane pudełeczko. Jego estetyka jest powalająca, czarne ze złotym logiem marki a po otwarciu mamy pięknie zapakowany pokrowiec. Jest to bardzo miłe, że firma dba o klienta w każdy możliwy sposób dopieszczając każdy szczegół. Jeśli chodzi o samo etui. Na stronie picasee.pl mamy do wyboru mnóstwo opcji. Począwszy od modelu telefonu po wybór koloru silikonu na którym ma być wykonany dany wzór. Oczywiście strona posiada podgląd, gdzie po zaznaczeniu opcji macie widok jak będzie wyglądało Wasze wymarzone etui. Macie do wyboru kilka motywów, gdzie na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Dla osób kochających wspomnienia jest też opcja, gdzie możecie użyć edytora do wstawienia własnego zdjęcia. Myślę, że wtedy takie etui to wspaniała forma np. na prezent dla bliskiej osoby ale i nie tylko.




Jeśli chodzi o mój wybór to postawiłam  na dwa modele a raczej dwa wzory. Jeden jest to delikatny subtelny, nie rzucający się w oczy motyw z przewodnią myślą jaką jest motto "Carpe Diem" na jasnym, lekko wpadający w pudrowy róż tle, który znajdziecie tu. Druga opcja jest intensywniejsza ze względu na swoją kolorystykę. Szczerze nie spodziewałam się aż tak świetnej pigmentacji. Pokrowce z motywem Liquid Color to opcja dla osób lubiących wyróżniać się z tłumu. Bowiem etui tej wersji nie da się przeoczyć. Mocno nasycona kolorystyka z motywem "mozaiki" na pewno znajdzie swoich odbiorców zarówno wśród Pań jak i Panów. Przykładem jestem Ja oraz mój Tato, który zapragnął wersji, którą widzicie poniżej. 


Pokrowce od pisacee.pl są porządnej jakości. Silikon jest cieniutki, ładnie dopasowuje się do telefonu a dany wzór pięknie odbija się w dłoni i co najważniejsze, wzór nie ściera się. Takie etui to nie tylko ochrona telefonu przed wszelkimi uszkodzeniami ale też fajny pomysł na prezent. Zbliża się Dzień Mamy i myślę, że nie jedna Mama zadowolona byłaby z opcją ze zdjęciem z Waszej Galerii. Piękna pamiątka, którą wszędzie można zabrać ;) Aktualnie na stronie sklepu trwa promocja -33% więc serdecznie Wam polecam skorzystać. Myślę, że będziecie zadowoleni tak samo jak ja z moim Tatkiem ;)


                                                         Pozdrawiam,




5 komentarzy:

  1. Piękne etui, na pewno niejedna mama się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne etui, zajrzę do tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kreatywne i fajne. Wiedzą co robią. Etui to konieczność.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe informacje.
    ______________
    komunikacja interpersonalna szkolenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne etui, spojrzę na te modele.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger