piątek, 6 maja 2022

Olivia Garden NANO STYLER Paddle szczotka płaska do włosów

 



Wybór odpowiedniej szczotki do włosów wiąże się z kilkoma kryteriami, które na pewno trzeba wziąć pod uwagę podczas jej zakupu. To jakie mamy włosy, czy będzie służyła ona Nam do ich rozczesywania czy też modelowania np. loków czy delikatnych skrętów. Czy ma być to szczotka z włosiem naturalnym a może syntetycznym? Dobra szczotka powinna posłużyć Nam Nam na lata, więc zakup jej powinien być trafiony zarówno w model jak i cenę, która będzie dla Nas akceptowalna. Na stronie fryzomania.pl znajdziecie mnóstwo produktów, akcesoriów między innymi do włosów. Szeroki wybór szczotek sprawił, że sama osobiście skusiłam się na jedną z nich! Mowa o Olivia Garden NANO STYLER Paddle szczotka płaska do włosów. 
Czy moje włosy ją pokochały i czy faktycznie jest się czym zachwycać?? O tym w dalszej części wpisu.


Marka Olivia Garden powstała w Belgii i specjalizuje się w tworzeniu profesjonalnych akcesoriów do stylizacji włosów, które są  bardzo chwalone nie tylko przez fryzjerów. Szczotki do włosów wykonane są z innowacyjnych materiałów. W ofercie dostępne są linie szczotek, które przewodzą ciepło suszarki, modele wykonane z naturalnego drewna bambusowego a także jonizowane turmalinowe szczotki do włosów z ceramiczną powłoką. Seria Nano Thermic to wyjątkowe szczotki do modelowania włosów, które szybciej się nagrzewają i dłużej utrzymują ciepło, dodatkowo powleczone są warstwą antybakteryjną.



Olivia Garden NANO STYLER Paddle to płaska szczotka do włosów, która nie tylko dobrze rozczesze ale też ułatwi ich modelowanie. Jej płaski kształt i dość spora powierzchnia powodują, że włosy łatwiej się rozczesują a długa rączka z antypoślizgową powłoką ułatwia jej trzymanie. Zawarta w szczotce funkcja jonizacji sprawia, że włosy po wyszczotkowaniu są idealnie gładkie, nie puszą się i nie elektryzują. Lekka, poręczna, dzięki czemu rozczesywanie włosów jest naprawdę bardzo wygodne i komfortowe. Szczotka nie szarpie i spisuje się na włosach zarówno mokrych jak i suchych i może być stosowana przez osoby nawet z wrażliwą skórą głowy. Włosy podczas używania szczotki Olivia Garden są bardziej delikatne ,lśniące i pięknie wygładzone. 

Na stronie fryzomania.pl znajdziecie jeszcze inne modele szczotek do włosów, które warto posiadać a ja tymczasem zostawiam Was i chyba pójdę wyszczotkować swoją grzywkę ;)



                                                              Pozdrawiam,





4 komentarze:

  1. Czego to nie wymyślą ;) Mam szczotkę Olivia Gardena, ale inną i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dwie ich szczotki, ale inne i jestem zadowolona 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dosłownie tą samą szczotkę i używam jej już dłuższy czas, nie dość, że jest piękna to lepszej w ręku do włosów nie miałam! Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz korzystam tylko z płaskich szczotek. Są dla mnie najlepsze.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger