sobota, 14 maja 2022

Faktoria Perfum i kolejna miłość zapachowa

 



Lubicie perfumy? Ja wręcz jestem od nich uzależniona! Kocham otaczać się pięknymi zapachami i rozpływać się nad ich ogonem, który z godziny na godzinę zmienia swoją "twarz". Mam kilka stałych zapachów, do których wracam namiętnie i z sentymentem ale lubię też poznawać nowe. Dziś chciałam Wam przedstawić sklep internetowy z lanymi perfumami Faktoria Perfum. Oferowane przez Nich zapachy inspirowane są znanymi i cenionymi na całym świecie markami. 
To kolejna moja przygoda z tym sklepem a to dlatego, że zapachy z Faktoria Perfum praktycznie nie odbiegają od oryginałów. Niska cena, świetna jakość i trwałość zachęcają do ponownych zakupów. Dziś przedstawię Wam 4 kolejne zapachy, nad którymi rozpływam się już od kilku dni.





Głowa: Hiacyntowiec, Jabłko, Sycylijski Cedr
Serce: Bambus Biała róża, Jaśmin,
Podstawa: Ambra, Biała róża, Jaśmin


To zapach, który poznałam mając zaledwie 20-cia lat. Chyba większość z Was go zna bądź też go kojarzy. Klasyk, który pokocha każda z Was. Zapach też kojarzy mi się z wakacjami, pięknymi chwilami, które niestety już nie wrócą. Dlatego zatęskniłam do Niego ponownie i choć jest to zapach, który wiecznie się gdzieś obraca, to ma coś w sobie co daje, że nigdy Ci się On nie znudzi. Pachnie cudownie, poprawia humor. Obecność cytrusów i soczystych jabłek  radośnie wibrują na skórze a do tego nutka cedru, jaśminu i piżma czyni je wyjątkowym, eleganckim a zarazem beztroskim zapachem! Uwielbiam i kocham i wracać będę do Niego zwłaszcza w okresie wiosenno-wakacyjnym!




Głowa: Piżmian, Wanilia, Ylang-ylang
Serce: Brzoskwinia, Drzewo sandałowe, Kwiat pomarańczy
Podstawa: Amberwood, Białe piżmo, Kokos


Zapach, który będą na lotnisku z ciekawości poznałam i przepadłam. Mocny, intrygujący, pełny seksapilu i kobiecości. Wanilia, która ewoluuje, robi się wtedy ciepło, słodko ale nie mdląco. Z czasem wyłania się białe piżmo i kokos z brzoskwinią, które dodają pikanterii i tajemniczości. Zapach jest niesamowicie kobiecy i trochę zadziorny. To idealny otulacz na jesień. Perfumy są tak mocne i wyraziste, że długo się utrzymują zarówno na skórze jak i na ubraniach. Trwałość rewelacyjna!
 



Głowa: Czarna róża,
Serce: Wanilia, Orchidea
Podstawa: Czekolada, Papirus, Liczi, Kadzidło


La Nuit Tresor to zdecydowanie romantyczne, słodkie ale i ogniste perfumy. Początkowo dominuje tu czekolada i słodkie liczi otoczone  pachnącą orchideą oraz czarną różą, które nadają delikatnej świeżości. Z kolei gdy zapach zacznie się rozwijać, dochodzą kolejne nuty kończąc dominującym papirusem i kadzidłem, tworząc tajemniczy i lekko przydymiony akcent. Zapach słodki, tajemniczy i zdecydowanie na wieczorne wyjścia. 





Głowa: irys, fiołek

Serce: wanilia, szałwia

Podstawa: paczuli


Zapach męski i to nie byle jaki. Pudrowo - kwiatowy i bardzo wyraźny wręcz intensywny i lekko w orientalnym stylu. Jego głębia zapachu ma coś w sobie co przyciąga i mogłabym wąchać go non-stop.  Zapach nietuzinkowy, absolutnie piękny i idealny na wieczorne wyjścia. Podoba się mi jak zarówno Panu, który Go Nosi :)


Kolejne przygody zakończyły się owocnie a raczej bardzo klimatycznie. Wszystkie zapachy okazały się strzałem w dziesiątkę. Każdy z nich ma swoją historię, którą ja osobiście z chęcią będę opowiadać ilekroć ktoś będzie mnie się pytał czym pachnę.... Zarówno wersje damskie jak i męska zasługują na laury pod względem trwałości. Przez długie godziny moja skóra jest przyjemnie zniewolona a nos doznaje obłędu, który jak dla mnie może trwać wiecznie! Kochani te piekne zapachy jak i inne znajdziecie oczywiście na stronie https://faktoriaperfum.pl/

Z kodem 6RA341PB  dostaniecie 12% rabatu :)



                                                         Pozdrawiam,




8 komentarzy:

  1. Nie kupuję tego rodzaju perfum, dla mnie to zawsze będą podróbki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale pachną identycznie jak te w drogeriach:D

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tych perfum. Lubię wąchać takie zapachy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba większość z Nas kocha piękne zapachy ;)

      Usuń
  3. Ja nigdy nie wiem, jaki perfumy wybrać, bo zapachów jest tak wiele! Po 5 zapachu już wszystko pachnie mi tak samo ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś tak miałam,,, do czasu aż mój nos zrozumiał czym chce pachnieć ;)

      Usuń
  4. Perfumy każdy lubi inne i na pewno indywidualnie trzeba je dobierać.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger