piątek, 1 września 2017

YASUMI - Onyx Glory solny peeling do ciała oraz delikatny tonik do twarzy.

Korzystacie z ostatnich dni pięknego i jeszcze w miarę upalnego lata? My z synkiem praktycznie całe dnie jesteśmy na powietrzu i nie chce nawet myśleć,. że niedługo będę musiała przerzucić się na stos zakładanych bluzek, bluzeczek itp.
Zmieniając temat mam dla Was dziś dwa cudaki marki YASUMI. Mowa o solnym peelingu do ciała oraz delikatnym toniku do twarzy dostępne na topestetic.pl.


Markę YASUMI kojarzę tylko i wyłącznie z innych blogów. Nie miałam okazji przyjrzeć im się bliżej aż do niedawna. Pierwsze w użycie poszedł Onyx Glory solny peeling do ciała. Bardzo długo w mojej pielęgnacji nie było peelingów a to dlatego, że po prostu miałam legata na nie i to takiego gigantycznego. Z  czasem zaczęłam się przekonywać do niech no efektem jest poznawanie co rusz to innego.


W mojej łazience do tej pory dziwnym trafem przeważały peelingu cukrowe. Dzisiejsza wersja należy do solnych zdzieraków. Jego konsystencja jest średnio gęsta o jasnozielonej bazie, w której znajdziemy drobną zmieloną sól. Do tego piękny, pobudzający zapach zielonej herbaty i cytrusów robią furorę w całej łazience.


Onyx Glory zamknięty jest w plastikowym pudełeczku, zaklejony sreberkiem, który mimo tego olejek w nim zawarty niestety w większości wyciekł. Sam w sobie peeling jest bardzo fajny. Jego jeszcze "dość tłusta" formuła świetne rozprowadza się po ciele, nie spływa a pozostawiając na skórze  olejową warstwę ochronną. Bardzo fajnie radzi sobie z łokciami i kolanami delikatnie je rozjaśniając.Dzięki naturalnym składnikom moja skóra jest świetnie natłuszczona, dzięki czemu nie mam potrzeby sięgania po balsam. Końcowym efektem jest bardzo gładka, mięciutka i świetne zadbana skóra.



Kolejnym kosmetykiem marki YASUMI jest delikatny tonik przeznaczony do każdego rodzaju cery


Tonik zawiera naturalną betainę , która chroni błonę komórkową i wpływa na utrzymanie optymalnego nawilżenia. Gliceryna sprawia, że skóra jest miękka, elastyczna i gładka. Algi morskie wygładzają skórę, poprawiają koloryt i wzmacniają barierę ochronną. Masa perłowa dostarcza aminokwasów niezbędnych do funkcjonowania skóry a także działa odżywczo. D- panthenol łagodzi podrażnienia działa kojąco i osłaniająco.


Skład: aqua, betaine, laminaria hyperborea extract, glycerin, pearl powder, sea salt, PEG-40 hydrogenated castor oil, d-panthenol, tertrasodium glutamate diacetate, parfum, phenoxyethanol, ethylehylglycerin.


Kosmetyk jest w formie mgiełki, dziwna sytuacja, bo przeważnie tonki występują w standardowych  dla siebie butelkach. Nie mniej jednak taka forma bardzo mi się podoba. Po demakijażu i dokładnym oczyszczeniu twarzy spryskuję twarz tonikiem, odczekuję chwilę, część toniku pozwalam by sama wchłonęła, resztę usuwam wacikiem. Uczucie dogłębnej świeżości wychodzi jako pierwsze. Miła, gładsza i bardziej sprężysta skóra i co NAJWAŻNIEJSZE dla mnie w toniku - NIE PIEKĄ MNIE OKOLICE SKRZYDEŁEK NOSA! Zawsze po tonizacji miałam nieprzyjemne pieczenie w tych właśnie okolicach, dlatego unikam tego rodzaju kosmetyków. Tutaj przyjemne jego używanie, bo czuję wręcz ulgę, świetne działanie i fantastyczna forma mgiełki. To wszystko jeszcze urozmaica Nam bardzo delikatny i kwiatowy zapach.


Cieszę się, że poznałam markę YASUMI i jej dwa produkty.  Z pewnością sięgnę po więcej. Peeling idealny dla suchej skóry, fantastycznie zdziera naskórek, pozostawiając ciało mega pachnące i idealnie natłuszczone. Natomiast tonik dla mnie jest hitem. Jako pierwszy z wielu wielu, które używałam, jako jedyny, który po zastosowaniu nie zauważyłam jakichkolwiek podrażnień.  Ceny dla jednych mogą wydawać się za wysokie dla innych może nie. Ja jestem zdania, że nawet gdyby kosztowały więcej ( chodzi mi o tonik) i tak bym go kupiła, bo dla mnie jest On odkryciem miesiąca jak nie roku??

Cena:  peeling: 39 zł/ 220 g klik
            tonik : 25 zł/200 mklik
         

Znacie markę YASUMI? Jeśli nie, polecam, naprawdę warto.



Pozdrawiam,




12 komentarzy:

  1. super, nie znam marki, ale ten peeling wygląda kusząco :)
    obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marke znam, ale akurat tych produktów nie miałam okazji poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o Yasumi, ale jeszcze nic chyba od nich nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  4. O solnym peelingu nigdy nie słyszałam jedynie o cukrowych. Przypuszczam że ten zapach zielonej herbaty i cukru bardzo bym polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki. Możliwe, że czytałam o jej kosmetykach na jakiś blogach ale sama nie miałam żadnych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiadają się bardzo ciekawie :) Uwielbiam peelingi i bardzo chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie już jesień w pełni :) lubię toniki w spray'u:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapach peelingu to dla mnie bomba! no uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Marka jest mi znana, przynajmniej z opowiesci :) ciesze sie ze rodukty sie spodbaly! ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marke kojarze i najabrdziej interesuje mnie tonik <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger