sobota, 9 lipca 2022

Torba podróżna BOWI

 



Wakacje, lato a z nimi odpoczynek i mnóstwo wyjazdów. Nie wiem jak Wy ale ja mam  wiecznie problem z pakowaniem oraz wyborem torby. W tym roku lecąc na całe dwa tygodnie  postawiłam tylko i wyłącznie na bagaż podręczny. Dlaczego? A to za sprawą pewnej torby, która umożliwiła mi ten wybór. Spakowałam w nią wszystko co chciałam i nie wyglądała przy tym jak tykającą bomba. Pamiętajcie, że duża torba weekendowa nie musi być pozbawiona stylu i klasy. Taką właśnie dziś chciałam Wam zaprezentować a więc zapraszam na dalszy wpis.



Na stronie BOWI znajdziecie wszystko dla zdrowia i komfortu. Innowacyjne produkty z dzianiny 3D. Artykuły zarówno dla dzieci, domu, zdrowia czy motoryzacji. Ja skusiłam się na fantastyczną torbę, która posłużyła mi jako bagaż podręczny podczas wakacji.
Przepiękna torba BOWI sprawdzi się Wam jako torba podróżna, sportowa, bądź też jako bagaż podręczny. Polski produkt, który gwarantuje Wam komfort i satysfakcję w podróżowaniu.... zwłaszcza jeśli jesteś mamą.



Torba podróżna BOWI to przede wszystkim wygoda i jakość. Wizualnie piękna, elegancka i bardzo mięciutka została wykonana z oddychającej tkaniny 3D, dzięki temu torba jest super lekka, wygodna i nawet można ją prać w pralce. Torba w środku została wyposażona w dwie kieszenie przeznaczone do przechowywania przedmiotów osobistych takich jak portfel, klucze czy telefon komórkowy. Mamy też mała kieszeń boczną-frontową, która świetnie sprawdziła mi się na paszporty oraz drobniaki. Dodatkowo BOWI posiada dwa uchwyty. Jeden- klasyczne rączki oraz drugi- dłuższy na ramię, który jest odpinany. To sprawia, że torba jest funkcjonalna i komfortowa a usztywniane dno powoduje, że nie traci swoich kształtów i możemy ułożyć wygodnie w niej swoje rzeczy.



Wspomnę jeszcze o samym wyglądzie torby. Biało czarny motyw w kropki sprawia, że torba wygląda bardzo schludnie i szczerze to nawet jej szkoda na jakieś eskapady z dzieckiem, no ale w końcu musi ona Nam do czegoś służyć. Jest bardzo starannie wykonana i przyznaję, że przykuwa uwagę. Na stronie BOWI znajdziecie ją jeszcze w dwóch innych kolorystykach.

Jeżeli wybierasz się na krótki wypad że znajomymi lub rodziną wygodna torba podróżna BOWI idealnie spełni Twoje potrzeby. Wysoka jakość i dbałość o każdy szczegół z pewnością Cię zaskoczą. Lekka, pojemna, funkcjonalna,  do tego pięknie się prezentuje. Dzięki niej moje wakacje nawet z dzieckiem były przyjemne a torba towarzyszyła Nam nawet na spacerach po plaży. 


                                          Pozdrawiam




7 komentarzy:

  1. Na weeked czy na plażę w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna torba, idealna na plażę i na weekendowy wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, duża i wygodna, w dodatku pasuje do wielu zestawów. Podoba mi się <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się print torby, ale słusznie, najważniejsza, że jest pojemna. Na plaże i na treningi idealna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sobie kupić, ale ta to nie moj styl.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra forma bloga, wszystko przejrzyście opisane.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger