środa, 20 lipca 2022

Manu Natu - naturalne kosmetyki z olejem konopnym

 



Kochani znacie markę Manu Natu? Jeśli nie to szybko nadróbcie zaległości! Manu Natu to warszawska manufaktura, która powstała z miłości do naturalnej pielęgnacji i ochrony środowiska. W ofercie sklepu znajdziecie naturalne kosmetyki na bazie oleju konopnego, pielęgnacyjne i do codziennego stosowania. Produkty Manu Natu nie zawierają sztucznych konserwantów, są wegańskie i eco-friendly. W ostatnich tygodniach miałam okazję testować dwa produkty do pielęgnacji włosów, które zaskoczyły mnie swoim działaniem oraz formą. Jeśli jesteście ciekawi recenzji to zapraszam dalej...




Pierwszym produktem, który mocno mnie kręcił jest naturalny szampon w kostce. Nietypowa forma jak na szampon ale powiem Wam, że nie wiem czy nie lepsza od klasyku. Wiadomo kwestia gustu a o gustach się nie dyskutuje. Sam szampon dostajemy w kartoniku przez, który widzimy jak wygląda szampon. Jest to mocno zbita kostka zawierająca w sobie widoczne zbite składniki, które z kontakcie z wodą dają fajną pianę oraz dodatkowo przyjemnie peelingują skalp. Trzeba pamiętać, że włosy należy umyć dwukrotnie. Pierwsze mycie głównie usuwa brud, kurz czy inne produkty do stylizacji. Dopiero drugie nałożenie szamponu ma właściwości pielęgnacyjne. Podczas mycia wydobywa się dość specyficzny zapach, lekko ziołowy, na przemian z nutami cytrusowymi. Fajna rzęska opcja i bardzo taka naturalna! Szampon dobrze się spłukuje a po umyciu włosy są aż skrzypiące w dotyku. Lekkie, miłe w dotyku, cudownie błyszczące i sprężyste. Produkt dobrze oczyszcza zarówno skórę głowy jak i same włosy. Nawilża je i nie powoduje ani obciążenia ani puszenia. Kostka rewelacyjnie się spisuje a jej regularne stosowanie sprawia, że grzywa staje się mocniejsza, grubsza i bardziej zdrowa.



Do duetu i lepszego efektu używałam odżywki do włosów również z olejem konopnym. Oczywiście forma już w butelce, z wygodnym dozownikiem. Konsystencja zbita ale lekka i o podobnym zapachu co szampon. Zawartość spiruliny zawsze działa na moje włosy niebiańsko. Dodatkowo olej konopny, witamina E i masło Shea powodują łatwe i szybkie rozczesywanie oraz są bardziej wygładzone i odżywione. Co mnie bardzo zdziwiło to fajna wydajność odżywki. Wydawało mi się że nakładam jej pokaźnie a stosując ją kilka tygodni mam jeszcze połowę opakowania! Super!


Oba kosmetyki od Manu Natu polecam z czystym sumieniem. Wspaniały, naturalny skład fantastycznie wpływa na skórę głowy oraz wygląd włosów. Zdecydowanie widać różnicę w ich kondycji. Są mocniejsze, bardziej lśniące i podatne na ułożenie a końcówki pięknie zabezpieczone, nie rozdwajają się. Mam zamiar kontynuować dalej przygodę z tym duetem bo bardzo szybko zauważyłam różnicę a tym bardziej, że miałam problem z wypadaniem włosów. Teraz już przy sprzątaniu jest ich jakby mniej więc wierzę, że niedługo nie będzie ich w ogóle na dywanie tylko wszystkie na głowie zostaną :) Was zachęcam to zerknięcia na stronę sklepu bo znajdziecie tam nie tylko kosmetyki do włosów ale też do twarzy i do ciała ;)



                                                           Pozdrawiam,




2 komentarze:

  1. Wow, ten naturalny szampon w kostce to super kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupowałam ostatnio krem konopny firmy Efektima i żeby mieć dostawę za darmo dokupiłam też krem 24K, jezu jakie te kremy dobre są! uwielbiam :) i za cenę i za działanie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger