poniedziałek, 25 kwietnia 2022

Słuchawki douszne Borofone od iziGSM

 



Wielu z Nas zastanawia się jakie słuchawki wybrać. Czy te klasyczne douszne czy może dokanałowe, bezprzewodowe czy jednak nie odchodząc od tradycji z "kablem"? Słuchawki douszne możemy znaleźć na różnych półkach cenowych, jednak warto się zastanowić nad własnymi preferencjami i czego od nich oczekujemy. Ułatwi Nam to przy wyborze odpowiednich słuchawek, zgodnych z ich przeznaczeniem. Zależnie czy szukamy do biegania, komunikacji miejskiej, domowego zacisza czy też wszystkiego po trochu.




Ja postawiłam na douszne słuchawki Borofone BM26 RHYTHYM, które przeznaczone są do słuchania muzyki, jak również można przez nie swobodnie rozmawiać. Słuchawki wybrałam w śnieżnobiałym kolorze, świetnie prezentują się na uszach, dobrze się w nich trzymają a co najważniejsze nie plączą się, co sprawia, że ich używanie jest bardzo komfortowe. Słuchawki dają bardzo czysty ale też głośny dźwięk, który możemy regulować za pomocą wbudowanego w przewodzie przycisku, który pozwala na sterowanie muzyką jak również odbieranie połączeń. Słuchawki wykonane są estetycznie z bardzo dobrego gatunkowo materiału, dzięki czemu na pewno posłużą na dłużej.


Muszę Wam się przyznać bez bicia, że osobiście jestem mało wymagającym człowiekiem i czasem boję się "nowości". Klasyczne słuchawki " z kablem" niektórym przeszkadzają i wolą słuchawki bezprzewodowe. Ja jednak jestem przekonana do tej wersji i mam dziwne przeczucie, że tamtą opcję prawdopodobnie bym gdzieś zgubiła podczas biegania za młodym czy innym wyczynie... Choć może się mylę, mimo to klasyk to klasyk. Nic mi się nie plącze jak na razie, kwestia umiejętnego związania i muzyka gra jak ta lala. Moje codzienne maratony po synka do przedszkola stają żywsze dzięki tym słuchawkom. W końcu mogę posłuchać swoich ulubionych piosenek a i wieczorem chętnie sięgam po audiobooki  co ostatnio nie było jak właśnie z braku słuchawek.

Kochani te słuchawki jak i inne wszelkie akcesoria do telefonów znajdziecie w sklepie https://www.izigsm.pl/.  Macie tam przeogromny wybór wszystkiego... od etui po słuchawki, mikrofony, ładowarki samochodowe kończąc na smartwatchach i to w bardzo dobrych cenach! Myślę,  że każdy z Was znajdzie coś dla siebie i na swój model telefonu!



                                                        Pozdrawiam,




5 komentarzy:

  1. Przydałyby mi się takie słuchawki, mam na razie jednak inne wydatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze takich słuchawek. Może kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń

  3. Nie używam, ale też bała bym się, że zgubię te bez kabla 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Te douszne są najlepsze przede wszystkim na treningu. Czasem widzę ludzi w pełnych i dziwię się, że w nich wytrzymują. Przecież po mocniejszych ćwiczeniach uszy pieką w takich ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tych słuchawek akurat nie znam, ale douszne są dla mnie najlepsze.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger