czwartek, 7 kwietnia 2022

Dziewczyna jak malina czyli malinowy płyn micelarny od Sielanka

 


Demakijaż to bardzo ważny etap w pielęgnacji . Zadbana i czysta skóra to krok bliżej o bycie ciągle młodą i piękną! Odpowiedni dobór kosmetyków, które dobrze wpłyną na stan skóry wymaga czasu, ale potem już jest z górki. Codzienna demakijażowa rutyna sprawi wiele radości a to dlatego, że ja znalazłam swój kosmetyk, który sprawia, że zarówno o poranku jak i wieczorem czuję się..sielsko, anielsko! A to za sprawą płynu micelarnego od Sielanka. O marce pisałam Wam już kilka postów wcześniej i o ich cudownie naturalnym zasobie w postaci kosmetyków prosto z zawartością składników prosto ze słonecznego ogródka! Dziś iście malinowo za sprawą micelka, który wkręcił się u mnie na dobre i na razie dobrze mi z tym, dlaczego? Zapraszam na recenzję!



Płyn micelarny nawilżający malina 500ml

Płyn micelarny czerpiący moc z soczystej maliny, bogatego źródła witamin i mikroelementów. Ekstrakt działa nawilżająco, odświeżająco i antyoksydacyjnie. Olej z pestek malin neutralizuje wolne rodniki i regeneruje skórę. Ponadto dodatek witamin B3 + C korzystnie wpływa na poprawę kondycji skóry oraz na poprawę jej kolorytu.

Zawiera aż 99,4% składników naturalnego pochodzenia.

Zawarte w płynie micelarnym cząsteczki zwane micelami działają jak magnes, skutecznie usuwając makijaż, zanieczyszczenia i sebum. Płyn micelarny skutecznie, ale jednocześnie łagodnie oczyszcza skórę twarzy, okolic oczu i ust, pozostawiając skórę wygładzoną i miękką w dotyku.

Skład:
Aqua, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Rubus Idaeus (Raspberry) Fruit Extract, Rubus Fruticosus (Blackberry) Fruit Extract, Fragaria Ananassa (Strawberry) Fruit Extract, Ascorbyl Palmitate, Allantoin, Panthenol, Niacinamide, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, BHT, Polyaminopropyl Biguanide, Polysorbate 20, Parfum.




Dziewczyna jak Malina, bo taką nazwę nosi, jak dla mnie coś niesamowitego. Fajna, frywolna nazwa, malinowa etykieta, malinowy zapach, czuję się jak u babci w ogródku....brakuje tylko słoneczka!No ale wracając do kosmetyku, to musicie wiedzieć, że owy micel posiada mnóstwo dobroczynnych składników, które chronią skórę przed zanieczyszczeniami, dają uczucie czystości, odświeżenia i komfortu. Nawilżający płyn micelarny Dziewczyna jak Malina z ekstraktem z malin, pantenolem oraz witaminą B3 + C, szybko i skutecznie usuwa makijaż twarzy, oczu i ust. Skuteczna formuła delikatnie i szybko eliminuje zanieczyszczenia skóry bez konieczności wcierania i spłukiwania produktu. Dzięki temu nie podrażniamy wrażliwej skóry. Jest to naprawdę wyjątkowo łagodny płyn, który prócz oczyszczania łagodzi, koi i nawilża skórę przy tym zostawiając pięknie malinowy zapach.

Plusem jest też ogromna pojemność bo aż 500 ml malinowej rozkoszy za cenę uwaga... ok. 13 zł, gdzie przy promocji można kupić go jeszcze taniej!!! Zachęciłam? Jeśli tak to serdecznie zapraszam na zakupy do Sielanki!



                                                     Pozdrawiam,





5 komentarzy:

  1. Kojarzę już tą serię i produkty do włosów. Duży plus za naturalny skład. Zapach maliny musi być piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze boję się tych mocno naturalnych składów, bo najmocniej mnie uczulają 😟

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że mi się spodoba. Malina brzmi zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  4. Seria kusi i na pewno coś wypróbuję, być może micel. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrezygnowałam z płynów micelarnych na rzecz masełek, ale gdybym miała kupić sobie do testowania jakiś płyn, to malina by mnie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger