piątek, 22 kwietnia 2022

SILCATIL, PŁATKI ZŁUSZCZAJĄCE NA PIĘTY

 


Wiosny za oknem jakoś nie widać a jak jest to tylko na chwilę. Czuję, że w tym roku wskoczymy odrazy w lato o ile będzie i lato. Tak czy siak trzeba w końcu zadbać o pięty. W tym roku pierwszy raz użyłam skarpetek złuszczających marki Silcatil. Jakie dały efekty i jakie są moje spostrzeżenia? Chętnych na dawkę informacji zapraszam na dalszą część wpisu.


Użycie płatków złuszczających na piety Silcatil jest bardzo proste. Zawarte w środku opakowania, tkaninowe, nasączone kwasem płatki zakładamy ( owijamy) dokładnie na same pięty i zabezpieczamy paskiem samoprzylepnym. Doda też trzeba, że cały zabieg powinno się siedzieć gdyż podczas chodzenia uniknie się wylewania płynu. Ja w tym czasie nadrabiałam zaległe posty, bądź można sobie poczytać książkę lub normalnie odpocząć. Trzymamy tak dobrą godzinę ( ja trzymałam 1,5) a następnie myjemy stopy. Efekt złuszczania pojawił się u mnie już 3 dnia przy czym kolejne dni to efekt bardziej obiecujący. Po 5 dniach mogę śmiało napisać, że skóra pięt zdecydowanie wygląda inaczej niż przed zabiegiem. Stały się gładkie a wszystkie zrogowacenia zniknęły. Jednym słowem, obietnice producenta zostały spełnione a ja cieszę się pięknymi stopami ( pietami) tylko chwilowo brak pogody by móc się pochwalić ;)

Płatki złuszczające Silcatil:
– skutecznie usuwają zrogowaciały naskórek 
– redukują odciski i zgrubienia 
– zmiękczają i nawilżają skórę stóp



Płatki złuszczające Silcatil to must have na wiosnę, lato czy wyjazd na wakacje. Nie musimy wychodzić z domu, płacić za zabieg u kosmetyczki bowiem owe płatki pozwolą Wam osiągnąć zamierzony rezultat bez wychodzenia z własnego domu. Efekt jaki dają jest na tyle zadowalający, że nie trzeba nic więcej. Płatki Silcatil to genialny i prosty sposób a przede wszystkim skuteczny na piękne i zadbane stopy. Do tego cena też całkiem przyzwoita bo koszt opakowania to tylko 13 zł. Naprawdę polecam....



                                                             Pozdrawiam,




6 komentarzy:

  1. Jakie fajne. Nie słyszałam o nich wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi dobrze, dzięki za recenzję, bo może się skuszę, choć wcześniej nie miałam przekonania do skarpetek złuszczających, to płatki wydają mi się lepszą opcją.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tego typu produkty. Ostatnio widziałam te piętki w aptece 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosuję tego typu produktów, i nie mam zamiaru, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam tego typu produktów 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. To naprawdę świetny produkt. Nie używałam akurat tych tego producenta, ale sprawdzają się.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger