środa, 31 października 2018

Majru- peeling naturalny-trawa cytrynowa oraz hydrolat z kwiatów róży damasceńskiej



 Majru to polska marka, która zrodziła się małym drewnianym domku w Beskidzie Wyspowym z troski o zdrowszy styl życia. Ich kosmetyki bazują na składnikach pochodzenia roślinnego, naturalnego a wszystkie receptury wymyślają i opracowują sami. Bardzo się cieszę, że w moje ręce trafił duet, który od jakiegoś czasu intensywnie testuję. Zapraszam Was na recenzję naturalnego peelingu oraz hydrolatu do twarzy marki Majru.


Pierwszy w użycie poszedł naturalny peeling trawa cytrynowa. Jest to scrub, który zawiera w sobie cukier trzcinowy, naturalne oleje i masła kosmetyczne, witaminę E oraz olejek eteryczny z trawy cytrynowej. Dzięki tej całej kombinacji otrzymuje produkt, który ma dość mocne złuszczanie , porządnie usuwa martwy naskórek i przy tym fajnie i przyjemnie natłuszcza. Skóra jest widocznie odżywiona, odświeżona i bardziej jędrna. Co mi się spodobało to fakt, że po jego zastosowaniu nie muszę sięgać już po balsam. Zapach ciekawy, lekko egzotyczny, rześki a jednocześnie ciepły i otulający.


Po złuszczaniu czas na ukojenie w formie hydrolatu z kwiatów róży damasceńskiej.  Szklana buteleczka o pojemności 50 ml. z wygodnym i sprawnym atomizerem. Zapach różany ale jest nie co inny od tych, które miałam już w swoim posiadaniu. Tutaj jest on delikatniejszy i dobrze wyważony. Sam hydrolat używałam na kilka sposobów. Spryskiwałam nim czystą skórę, dodawałam go do maseczek, no i spryskiwałam nim wcześniej nałożoną glinkę. Strasznie uwielbiam działanie hydrolatów. Jest to delikatny tonik, który może wspaniale odświeżyć i ukoić zmęczoną skórę. Dodatkowo ją nawilża, oczyszcza oraz sprawia, że jest gładka i przyjemna w dotyku. Gdyby zapach był bardziej rześki byłoby fantastycznie!


Duet od Majru jest  a raczej był nowością w mojej pielęgnacji. Był bo się skończył ale nie znaczy, że nie powrócę do nich. Mam zamiar poczynić zapasy, które na zimę będę jak znalazł. Zarówno peeling jak i hydrolat sprawdziły się na mojej skórze. Sprawiły, że poczułam się w niej znowu doskonale. Cera jest zdrowsza, bardziej promienna i przede wszystkim odżywiona a tego mi brakowało.



Pozdrawiam,


13 komentarzy:

  1. Bardzo lubię hydrolaty różane. Podoba mi się też konsystencja tego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poznałam tę firmę w tym roku :) mają fajne produkty

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten hydrolat brzmi kusząco!Chociaż firmy to ja nie kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tej firmie. Jak widać w naszym kraju jest coraz więcej fajnych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz spotykam się z tą nazwą firmy, kosmetyki przez Ciebie zaprezentowane wydają się być interesujące. Świetnie, że coraz więcej ludzi w Polsce realizuje swoje pomysły na wysokim poziomie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hydrolat już mnie skusił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tego typu produkty - dlatego i te z chęcią bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, zapach trawy cytrynowej bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietnie - ja chyba tez sie w nie zaopatrze w takim razie :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki mocny, dobry peeling z pewnością by mi się przydał <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie rzeczy, oba chętnie wypróbuję 😍

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger