wtorek, 8 sierpnia 2017

Angel's Wings od Yankee Candle

Nie wiem czy Wy też, ale ja już w powietrzu czuję jesień, nie wspominając wczorajszego chłodnego wieczoru. Niestety lato co roku za szybko się kończy i człowiek nie może się nim nacieszyć, ale taka kolej rzeczy, albo trzeba się przenieść w cieplejsze klimaty ;) Tak też z okazji zbliżającej się jesieni mam dla Was recenzję pewnie już znanego Wam wosku Angel's Wings ze strony goodies.pl



 " Wosk z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: wata cukrowa, płatki kwiatów oraz kremowa wanilia."



Angel's Wings należy do kategorii słodkich zapachów.  Producent funduje Nam tu połączenie waty cukrowej, kwiatów oraz wanilii. Na sucho wosk pachnie dość ciekawie i faktycznie cukrowo. Przy paleniu wydobywa się z niego fajny klimat przytulnej wanilii. Jest słodko ale z dobrym smakiem, nie boli od niego głowa a raczej fajnie wypełnia pomieszczenie nadając przytulnego klimatu. Angel's Wings ma w sobie klasę. Dzięki lekkiemu bardzoo delikatnemu powiewu kwiatowych ogonów nie jest on typowym cukierkiem a raczej wykwintną i elegancką praliną idealna na jesienne wieczory i zimowe poranki ;)

Do kupienia na stronie goodies.pl




Pozdrawiam,


24 komentarze:

  1. Wydaje się całkiem ciekawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ile mnie pamięć nie myli, to chyba miałam ten wosk i lubiłam go :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi bardziej podchodzą zapachy z Kringle Candle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię białe woski, a ta wata cukrowa kusi najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od niedawna jest otwarty sklep w moim mieście Yankee candle także muszę się w końcu do niego wybrać ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham woski i mam ich trochę ale tego jeszcze nie miałam :D Chętnie "popacham" na stoisku YC :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś miałam ten wosk, przyjemny zapach

    OdpowiedzUsuń
  9. Z twojego opisu wynika że jest to zdecydowanie warianty zapachowy dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego zapachu, ale warto sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo. To ja muszę go poznać! Z Twojego opisu pokocham go :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Będzie idealny za kilka miesiecy :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To chyba nie dla mnie, wolę bardziej orzeźwiające zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koniecznie chcę poznać ten ZAPACH :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyle dobry słyszałam o tych woskach, ale ja jednak preferuje świece :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba byłby dla mnie za słodki :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ten zapach :* Miałam nie raz :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie go kupię na długie jesienne wieczory :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wata cukrowa :o on musi być mój ! :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger