poniedziałek, 12 czerwca 2017

Oillan Baby - krem pielęgnacyjny do twarzy i ciała

Dzisiejszy post będzie dotyczył pielęgnacji ale dziecięcej. Skóra niemowlaka jest bardzo delikatna i łatwo ją podrażnić, dlatego kosmetyki do ich pielęgnacji powinny być najlepszej jakości, przebadane dermatologicznie oraz posiadające atesty bezpieczeństwa. Oillan Baby  to seria kosmetyków stworzona z myślą o najmłodszych. Krem pielęgnacyjny do twarzy i ciała od pierwszych dni życia, stosowaliśmy dość długo no i wypadałoby podzielić się wnioskami na jego temat.


Delikatny krem opracowano w trosce o bardzo wrażliwą skórę dzieci ze skłonnością do alergii, atopii i przesuszania. Masło shea (5%) odbudowuje ochronną barierę hydrolipidową naskórka, natłuszczając i chroniąc przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Gliceryna (4,8%) ogranicza przeznaskórkową utratę wody, intensywnie nawilża i wygładza skórę. Cucurbityna, hamując syntezę histaminy, skutecznie łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Kwasy omega-3 i omega-6, obecne w oleju z nasion rokitnika, długotrwale odżywiają, wzmacniają i odbudowują podrażniony naskórek


Na Nasze szczęście synuś nie posiada problemów skórnych, żadnej alergii, atopii czy przesuszenia. Jednak zanim doszłam do tak pewnej diagnozy miałam pełno obaw, przed używaniem jakiegokolwiek kosmetyku. Bałam się, że zle dobrany spowoduje własnie te koszmarne problemy. Fabianek okazało się, że ma skórę normalną, ale kosmetyk i tak świetnie się sprawdził.


Kremu używaliśmy zarówno na całe ciało jak i na samą twarz. Kosmetyk bardzo szybko się wchłania z czego jestem zadowolona. Konsystencja gęsta, biała i bezwonna. Jego wydajność oceniam celująco. Używamy go bodajże od połowy kwietnia a dopiero tydzień temu Nam się skończył. Po całkowitym wchłonięciu skóra Fabianka jest bardzo mięciutka i cudownie gładka. Krem idealnie sprawdza się przy podrażnionej skórze. Niestety mężczyzna mój rośnie a z nim jego waga. Tak też teraz latem pod szyją z braku dostępu powietrza pojawiają Nam się zaczerwienienia, które fajnie znikają po aplikacji kremu i dają ulgę dzieciaczkowi.


Jako mama polecam innym mamom serię kosmetyków Oillan Baby. Mimo tego, iż nie posiadamy większych problemów skórnych to mam skalę porównawczą jak działają w porównaniu z innymi kosmetykami innych marek. Bardzo łagodny i skuteczny krem, nie podrażnia i nie uczula. Skóra jest dobrze nawilżona, natłuszczona i zabezpieczona przed szkodliwymi czynnikami. Nadaje się do codziennej pielęgnacji i daje gwarancję łagodnego i przyjemnego działania bez uczucia dyskomfortu dla maluszka. Fenomenalna wydajność a przede wszystkim zadowolona mama jak i jej synek ;)




Pozdrawiam




10 komentarzy:

  1. przeurocze jest to opakowanie :) i super, że nie podrażniło skóry synka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam serię produktow Oilan i byłam zachwycoa ! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne opakowanie :) Bardzo fajnie, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z tej marki mam rowniez krem wzmacniajacy naczynka , stosuje go na noc i co najlepsze widze dzialanie. Moja zaczerwieniona skora jakby stala sie bledsza :D Chetnie siegne i po ten kremik :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam oillan szczególnie linię balans.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapamiętam na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Oillan :) zwłaszcza sobie, Bartkowi chyba nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie Oilan najbardziej ciekawi mnie dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger