środa, 25 czerwca 2014

Sylveco - brzozowa pomadka ochronna z betuliną!


Drugi dzień wolnego, a ja dopiero zaczynam odżywać po ciężkich 4 dniach w pracy!!! Ostatnio na wszystko brakuje mi czasu, jak nie pranie, to gotowanie, jak nie zakupy to coś innego!!! Też tak macie?? Bo ja już czasem mam dość, czekam na urlop, ale czy się doczekam???

Dzisiaj mam dla Was recenzję pomadki, która nagminnie używałam w pracy. Niestety ale w moim zakładzie pracy jest niezbyt dobre powietrze dla moich ust, więc nawet nie ruszam się bez "ochraniacza" czy zwykłej wazeliny!!!

Sylveco - brzozowa pomadka ochronna z betuliną


Skład i słowa od producenta:


Ową pomadkę otrzymujemy w ładnym, kartoniku z estetyczną grafiką i dokładnym opisem kosmetyku. Sam sztyft, już niestety posiada niezbyt trwałe opakowanie. Plastykowa pokrywka jest bardzo cienka i lekka i przy delikatnym zaciśnięciu pęka i się kruszy. Na chwilę obecną nie posiadam " góry" gdyż całkowicie mi się rozsypała.


Pomadka ma naturalny, delikatny ziołowy zapach, to za sprawą owej betuliny czyli aktywnego ekstraktu z brzozy. Pomadka idealnie rozprowadza się na ustach, pokrywając ją połyskującą warstwą ochronną. Dodatkowo natychmiastowo działa, koi spierzchnięte usta, zapobiega wysychaniu i pękaniu oraz wspaniale natłuszcza. Na ustach pozostaje dość długo a jak znika w zamian zostawia je piękne i zadbane.


Warto dodać, że kosmetyk posiada w składzie oleje oraz naturalne składniki przez co latem, konsystencja pomadki rozpuszcza się , przez co szybko się zużywa. Dlatego starałam się ją trzymać z dala od wysokiej temperatury. Zimą spisuje się idealnie i mogę powiedzieć, że bardzo dobrze radzi sobie nawet z mega wymagającymi ustami!!!

Jestem na tak a nawet na 2x tak, nie tylko za sam kosmetyk, za jego działanie, za jego znakomity skład, ale za to, że produkuje go polska marka Sylveco, którą wielbię i cenię i wiem, że to jedna z niewielu perełek jaką posiadają w swoim asortymencie!!! Sylveco brawo!!!

Cena: 8.56 zł.
Dostępność: on - line, sklep internetowy producenta Sylveco klik

Lubicie kosmetyki Sylveco?? Używałyście tej pomadki?? Podzielcie się swoimi wrażeniami ;)


Pozdrawiam,


MAGDA

29 komentarzy:

  1. muszę ją wypróbować ale właśnie w porze jesiennej. gdy nie będzie upałów .lubię markę sylveco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuj, teraz mają jeszcze pomadkę z peelingiem, tez może być ciekawa ;)

      Usuń
    2. oooo nie słyszałam o tej z peelingiem :)

      Usuń
    3. Ja mam tą z peelingiem- jest rewelacyjna! :) Polecam :D

      Usuń
  2. Mam już ich krem i jestem bardzo zadowolona. Podoba mi się ten naturalny skład pomadki. Chętnie wypróbuję ją w okresie jesienno-zimowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem w trakcie korzystania kremu pod oczy i jestem zadowolona ;)

      Usuń
  3. W ogóle nie znam kosmetyków tej marki. A jak dotąd same pozytywne recenzje czytam na temat tej firmy i jej produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Kochana musisz czym prędzej nadrobić wiedzę - osobiście ;)

      Usuń
  4. Dziękuję za ciepłe słowa,które pozostawiłaś na moim blogu :)
    Jesteś Kochana :*

    Miałam kiedyś tę pomadkę - choć nie pachnie najlepiej - jest na prawdę dobra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, życzę Ci jak najlepiej, bo jesteś mega pozytywną osóbką ;*

      Usuń
  5. Nie miałam nic tej marki. Chciałabym wypróbować tę pomadkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam tą jak również rokitnikową o zapachu cynamou ( która wcale tak nie pachnie)

      Usuń
  6. pierwsze słyszę o niej, ale może kiedyś wypróbuję bardziej bliżej zimy..:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jeszcze nic z Sylveco :) Kiedyś muszę wypróbować skoro tak zachwalasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie miałam kompletnie nic z tej firmy, ale pomadką to mnie skusiłaś ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, ale bliżej jesieni zakupię na pewno:):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uzywalam i polubilam:D teraz mam peelingująca:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam wersję cynamonową i o ile zapach był dla mnie okropny, o tyle działanie miała zbawienne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy wcześniej o tej pomadce nie słyszałam, ale z Twoich opisów wydaje się być dość sensowna, a przede wszystkim dająca jakieś rezultaty. W zimie stosowałam różne pomadki i z żadnej do końca nie byłam zadowolona. Spróbuję, bo sama cena też jest zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam cynamonową wersję.
    Jest świetna i tak samo dobrze się sprawdza jak ta, opisywana przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam, że jest dobra. Niebawem skuszę się na pomadkę z peelingiem, którą Sylveco, ma w swojej ofercie. Szkoda tylko, że opakowania mają takie bardzo średnie :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno ogromny plus za "otoczkę" zewnętrzną, ale jak mówisz, że i działa odpowiednio- tylko się cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja otrzymałam pomadkę tej firmy w czerwcowym ShinyBox. Ja mam wersję z peelingiem i uważam że jest świetna no i przepięknie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Musze wyprobowac, moze bedzie jeszcze lepsza, niz moja ulubiona z yves rocher :) szkoda, ze takie lipne opakowanie :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Koniecznie muszę jej spróbować, a właśnie szukam czegoś do torebki :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie miałam z tej firmy jeszcze nic:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie produkty produkty do ust uwielbiam, a te z Sylveco ostatnio polubiłam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepraszam za spam, ale chce aby konkurs dotarł do jak największej liczby osób.

    WYŚLIJ ZDJĘCIE SWOJEJ STYLIZACJI I WYGRAJ BRANSOLETKĘ WŁASNEGO PROJEKTU WŁĄCZNIE Z GRAWEROWANYM NAPISEM.

    http://silesiayoung.pl/letni-konkurs-stworz-stylizacje-i-wygraj#.U61zSJR_u2o

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger