poniedziałek, 17 kwietnia 2023

MIYA COSMETICS- NATURALNY ŻEL POD PRYSZNIC Z OLEJKIEM MAKADAMIA

 

Witajcie Kochani! Dziś szybko przychodzę do Was z recenzją kosmetyku, który otrzymałam w ostatnim boxie Pure Beauty . Jeszcze się nie zdarzyło bym w tych pięknych i bogatych boxach nie znalazła swojego ulubieńca. Ta też było i tym razem. Tym razem wchodzi marka Miya Cosmetics i jej naturalny żel pod prysznic z olejkiem makadamia. Ogólnie w swojej karierze  nie wiem czemu ale bardzo rzadko miałam styczność z kosmetykami tej marki. Dlatego też możliwość poznania między innymi ich produktów w PB to naprawdę świetna sprawa. Także zapraszam na recenzję naturalnego żelu pod prysznic Miya Cosmetics.

Naturalny żel pod prysznic oczyszcza i odświeża skórę, pozostawia ją nawilżoną i zregenerowaną. Pielęgnuje skórę, sprawia, że staje jedwabiście gładka, miękka i przyjemna w dotyku. Delikatna formuła, do codziennego stosowania. Nie pozostawia tłustej warstwy, nie klei się, nie wysusza skóry. Wegański. Przebadany dermatologicznie.

• Delikatnie oczyszcza, daje uczucie długotrwałego odświeżenia skóry.
• Nawilża, koi, łagodzi podrażnienia.
• Nie pozostawia uczucia ściągnięcia skóry.

Olejek makadamia: nawilża, łagodzi podrażnienia, wzmacnia skórę. Ekstrakt z owsa: koi skórę, działa odżywczo i regenerująco. Prebiotyki: nawilżają, wygładzają i odżywiają skórę, wzmacniając jej ochronę przed czynnikami zewnętrznymi
97% składu pochodzenia naturalnego , 0% zbędnych dodatków

Różowy kolor opakowania, idealny dla kobiet ale też idealnie współgra z całością. Opakowania posiada pompkę, która ułatwia aplikację dość gęstego jak na żel kosmetyku. Jest bezbarwny ale za to pachnie obłędnie, luksusowo, kobieco i przypomina mi zapach moich ulubionych perfum. Wspaniale dobrane akcenty żelu sprawiają, że żel nie tylko spisuje się na medal w swoich działaniach ale sprawia, że moja kąpiel nabiera innego wymiaru. Nie jest codziennym obowiązkiem a wręcz utęsknionym rytuałem, który umila mi czas i koi moje zmysły. Jego aromat wynagradza mi ciężki dzień i uwierzcie mi na słowo można przy nim delikatnie odpłynąć. Mało tego...zapach pozostaje na skórze po wyjściu z wanny lub z pod prysznica ;)

Poza tym żel świetnie oczyszcza skórę, regeneruje ją, delikatnie nawilża, nie przesusza a dzięki prebiotykom jest wygładzona, nawilżona oraz odżywiona i mięciutka w dotyku! Jedynie nad czym ubolewam to pojemność bo tylko 190 ml. a dla mnie to mało jeśli chodzi o mojego ulubieńca. 

Znacie kosmetyki pod prysznic od Myia Cosmetics? Zapraszam też do subskrypcji pudełka Pure Box ;)


                                                       Pozdrawiam,




6 komentarzy:

  1. Jeszcze go nie miałam. Myślę, że polubię ten żel

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa zapachu tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tą markę, więc z przyjemnością przetestuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zachęcająca recenzja. Znam już markę z innych produktów, głównie do twarzy.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger