czwartek, 13 kwietnia 2023

Klaudia Max "Mrok Duszy" część 2

 

Mrok Duszy część 2

Autor: Klaudia Max

Mrok Duszy to II część serii Czerń Rubinu. Kontynuacja historii Luizy -Wojowniczki, która po stracie męża nie jest w stanie odciąć się od wspomnień i uczuć. Poczucie winy za śmierć Dawida skutkuje chęcią zemsty. Przepływający przez nią chaos, nocne koszmary, ból oraz tęsknota okrywa ją mrokiem. Lecz los a raczej przeznaczenie stawia na jej drodze Lukę, który sprawia że dziewczyna zaczyna walczyć ale też pojawiają się wyrzuty sumienia jak i nowe uczucie...przez które czuje, że zdradza Dawida.. Czy Luiza w końcu pozwoli odejść Dawidowi i czy stawi czoło swojemu przeznaczeniu....?




Powieść zaczęłam czytać od 2 tomu! Na szczęście nie miałam większych problemów z wejściem do świata wykreowanego przez autorkę. Na samym początku bowiem mamy pamiętnik, w którym opisane są szczegóły dotyczące poprzednich części, dzięki czemu dalszą fabulę książki spokojnie można pochłonąć na bezdechu.
Styl dobry, wręcz nawet doskonały, historia ciekawa i wręcz inna, które dotychczas czytałam. Mnóstwo zwrotów akcji, ciągle coś się dzieje... Czerń Rubinu to rodzaj fantastyki połączonej z romansem, gdzie przewijają się wątki z wampirami, wilkołakami. Ogólnie jest to inny wymiar, który zamieszkują istoty mroczne mogące budzić porządny dreszczyk emocji. Od samego początku książka nabuzowana jest emocjami, bólem, utraconą miłością, samotnością, żalem, rządzą zemsty po czym przeplata się natłok wspomnień tych miłych, ciepłych żeby w końcu mogło stać się to...czego czytelnik w życiu by się nie spodziewał. I to jest właśnie najlepsze w czytaniu takich perełek, że wtapiasz się w historię, namiętnie przewracasz kartki, wręcz żyjesz już jak główny bohater i wiesz co Cię czeka. Gdy nagle niespodziewanie....bum! Z powrotem cofasz kartkę , kolejny raz czytasz bo niedowierzasz, że stało się to o czym nie miałeś pojęcia...Przecież nie tak miało to być! A jest JESZCZE LEPIEJ! Losie, co za historia! Prawie się spociłam nie tylko czytając powieść autorki ale nawet tu...recenzując niedawno poznane mi wydarzenia z mroku!

Na pochwałę zasługuje estetyka książki! Od pięknie, mrocznej okładki, po przez cudownie skomponowany pamiętnik Luziy, który faktycznie elegancko wprowadza w historię! Jak dla mnie autorka wie, jak sprawić by ponownie sięgnąć po Jej lekturę i to właśnie Pani Klaudia chyba ma we krwii...czyżby jakieś więzy krwii z Luizą?? ;) Świetna część choć nie czytałam poprzednich to nie omieszkam po nie sięgnąć i ponownie i od początku chlapnąć sobie dwa dni nocnego rytuału...





Jeśli Ty też masz ochotę na oderwanie się od rzeczywistości i zatopienie się w" opowieści z krypty" to seria Czerń Rubinu na pewno Cię tam przeniesie! 



1 komentarz:

  1. Już czuję, że mi się spodoba. Dawno nie czytałam takich książek

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger