poniedziałek, 7 marca 2022

Sielanka - masło do ciała Leśna Jeżyna


Masło do ciała Leśna Jeżyna to kosmetyk naszej polskiej marki, o której warto wspomnieć słów kilka! Sielanka to młoda, polska marka, która z zamiłowania tworzy kosmetyki do pielęgnacji zarówno ciała jak i włosów czy twarzy. Ich produkty mają nawiązywać do składników, które są Nam znane z przydomowych ogródków. Jeśli jesteście ciekawi recenzji jedno z produktów marki to zapraszam na recenzję! 


Czy to zima czy lato masełka do ciała  używam regularnie, to zdecydowanie moja ulubiona forma kosmetyków nawilżających do ciała. Masełko umieszczone jest w plastikowym słoiczku o pojemności 250 ml. Pod nakrętką mamy zabezpieczenie w formie pazłotka, które daje Nam gwarancję, że nikt wcześniej tam nie zaglądał. Masło zazwyczaj ma gęstą konsystencję tutaj natomiast spotykam się bardziej z formą delikatnego budyniu. Bardzo dobrze się rozprowadza nie pozostawia tłustych ani lepkich śladów. Leśna Jeżyna to zapach mega iście owocowy. Delikatnie słodki ale bardzo fajnie wywarzony z nutką leśnej jeżyny. Zapach przyjemnie  otula skórę i zostaje na niej bardzo długo. Uwielbiam go używać po wieczornej kąpieli wtedy moja skóra ma dodatkowe ukojenie przed zaśnięciem ;)

Masła używam systematycznie od kilku tygodni- rano i wieczorem. Co do nawilżenia , zauważyłam , że skóra stała się gładka i sprężysta. Ale nie jest to jedyne działanie kosmetyku... albowiem  oto masełko jest z formułą wyszczuplającą, bazującą na karnitynie, kofeinie i guaranie. Dodatkowo stymuluje metabolizm oraz redukuje cellulit. Myślę, że przy włączeniu odpowiedniej diety i ćwiczeń można uzyskać bardzo przyjemne efekty zarówno dla ciała jak i dla duszy.


Podsumowując jestem miło zaskoczona masełkiem od Sielanka. Kosmetyk spełnia swoje funkcje, zapewnia dobre nawilżenie a jednocześnie nie zostawia tłustej warstwy dzięki czemu można odrazy wskoczyć w ubranko. Masełko Leśna Jeżyna mogę zaliczyć do jedno z najlepszych jakie miałam w tym przedziale cenowym. Bowiem koszt opakowania to plus minus 10 zł przy czy przy promocji można nabyć go jeszcze taniej! Dostępna też jest wersja z maliną... co zapewne też znajdzie u mnie miejsce w pielęgnacji!


Znacie kosmetyki Sielanka?


                                                           Pozdrawiam,




8 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie bym przetestowała to masełko. Wygląda tak...smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, ale to musi pięknie pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach mógłby mi się spodobać 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi kusząco! Nie znałam tego produktu, więc na pewno chętnie przetestuję w najbliższym czasie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zapach na pewno przypadły mi do gustu. Nie widziałam jeszcze tej marki na rynku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się jego konsystencja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda tak, że chciałoby się je zjeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny kolor. Podoba mi się, że jest takie duże opakowanie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger