piątek, 11 marca 2022

O.Nail - lakiery hybrydowe bez użycia bazy i topu

 

Lakiery hybrydowe to wygodny sposób na trwały i schludnie wyglądający manicure, który wytrwa na paznokciach wiele dni. Już dobre lata robię sobie sama taki manicure właśnie w zaciszu domowym. Poznałam wiele marek produkujących lakiery hybrydowe i większość z nich lubię inne mniej inne więcej. Nie trzymam się jednej firmy, lubię poznawać nowe, kolejne i podziwiać ich trwałość czy pigmentację. Tak też dzięki portalowi ambasadorka-kosmetyczna.pl miałam możliwość poznania lakierów marki O.Nail.  Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii zapraszam na dalszą część wpisu.



Kolekcja Time of  Love  składa się z bezbarwnej bazy Nail Defender oraz 8 lakierów, które tworzą napis Time lub LOVE.  Są to lakiery jednofazowe i dają blask bez użycia topu. Wzbogacono je również mieniącymi się drobinkami- dzięki czemu dają piękny efekt na paznokciach. Produkty cechują się dużą wytrzymałością bez użycia bazy oraz gęstą, jedwabistą formułą, która szybko się utwardza. Lakiery mają wygodny pędzelek i dobrze się aplikują .



Moje kolorki to:

329 - mój ulubieniec, piękna, soczysta, krwista czerwień, wręcz zionie ogniem od nasycenia i pigmentacji!
330 - mieszanka dojrzałej czerwieni z różem nadaje ciekawego koloru a do tego złociste drobinki dają wrażenie wogóle innej kolorystyki
331 - odcień brzoskwini połączonej z pastelowymi tonami, będzie wspaniale podkreślał latem opaleniznę
332 - mleczny, piękny róż z mieniącymi się drobinkami, który będzie wyglądał zjawiskowo zarówno solo jak i przy zdobieniach.


Dodam, że wszystkie odcienie  mają dodatkowo mieniące się drobinki, co kolor wydaje się być jeszcze bardziej ciekawszy.



Jestem bardzo miło zaskoczona jakością lakierów hybrydowych O.Nail. Kolorystycznie idealnie wpasowały się w mój gust. Są idealnie zarówno do pracy jak i na wieczorne wyjście. Manicure z tymi lakierami to gwarancja długotrwałej przygodny bez konieczności używania bazy i topu. Pięknie błyszczące pazurki a same lakiery można kupić on- line lub stacjonarnie w Biedronce!!!



                                                      Pozdrawiam,





9 komentarzy:

  1. Piękne kolory, ale mi szkoda paznokci na hybrydy, są i tak słabe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolory 😀 Ja jednak preferuję standardowe hybrydy z użyciem bazy i topu 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne kolory, szkoda że tylko tyle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Śliczne kolorki! Ja rzadko maluję paznokcie. Teraz mam na nich brokat, który został ze ślubu ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory wybrałaś, szczególnie brzoskwinia i czerwień. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam te kolory ale top i podkład uzywam. Nawet nie wiedziałam, że do nich nie trzeba

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe, że można używać tych lakierów bez użycia bazy. Świetne

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujący blog. Zawiera ciekawe informacje.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger