niedziela, 29 sierpnia 2021

VITAL AGAIN Serum silnie regenerujące marki Lovish

 

 

Czym tak naprawdę jest serum? Jakie są jego rodzaje i które wybrać dla siebie? Serum - to kosmetyk silniejszy od kremu. Ma wyższe stężenia składników aktywnych i lżejszą, wodnistą lub żelową konsystencję. Służy do wzmocnienia i zintensyfikowania codziennej pielęgnacji. Ale pamiętajcie, że nie zastąpi kremu! Dziś kilka zdań na temat silnie regenerującego serum od Lovish.

 


"Silnie regenerujące serum stworzone na bazie roślinnych olejów i witamin. Idealna kompozycja składników aktywnych dla cery wymagającej odżywienia na noc. Pozostawia skórę wygładzoną i pełną blasku. By zapewnić kompleksową ochronę przed starzeniem stosuj w połączeniu z nawilżającym vege serum HYDRATION. Podczas badań aplikacyjnych 95% kobiet uznało, że serum bardzo dobrze pielęgnuje skórę pod oczami, na twarzy, szyi i dekolcie."

 


 

Jeśli potrzebujecie silnego odżywienia i porządnej regeneracji to owe serum jest idealne dla Waszej cery. Kosmetyk posiada naturalny i bogaty skład, sprawnie się wchłania i nie tłuści. Jako fanka pielęgnacji skóry wokół oczu przyznam, że świetnie radzi sobie z opuchlizną, workami i cudownie pielęgnuje okolice oczu. Zdecydowanie wolę stosować go nocą, bardzo dobrze odżywia i nawadnia moją suchą skórę. Rano wygląda na wypoczętą i o wiele zdrowszą.  Wystarczy dosłownie jedna kropla, produkt niezwykle wydajny. Serum jest warte swojej ceny choć można dostać go też na fajnej promocji.


 

                                                     Pozdrawiam,

 

 


 

8 komentarzy:

  1. Taka wydajność mi odpowiada. Jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj takie by mi się przydało. Ostatnio ciężko mi trafić na zadawalające mnie serum.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji go używać, a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować tego kosmetyku. Lubię takie nowości. Wydaje się dobry dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś na regenerację zawsze się przyda. Jeszcze nie spotkałam tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też by się przydała taka regeneracja. Muszę zapoznać się z tym serum.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię serum. Chętnie bym wypróbowała również tego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam sera na co dzień, ale tej marki jeszcze nie znam. Działanie bardzo zachęcające. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger