wtorek, 31 sierpnia 2021

Faktoria perfum- francuskie zapachy na każdą kieszeń

 


 Perfumy....ich nigdy dość, zwłaszcza jeśli są na każdą kieszeń i nie różnią się od tych na półce w drogerii. Tańsza wersja jest świetną opcją na poznanie nowego zapachu . Faktoria perfum oferuje Nam francuskie perfumy lane premium. Są to najbardziej znane zamienniki oryginalnych perfum. Ja skusiłam się na 3 zapachy, których jeszcze nie znam, więc ciekawość moja była jeszcze większa.


 Pierwszy zapach o numerze 169 to  Yves Saint Lauren Parisienne. Zapachy YSL zobowiązują, więc tutaj także nie obyło się bez ochów i achów. Piękny kobiecy, lekki i frywolny zapach. Zapach elegancki ale w charakterze różanym ale ta róża ma troszkę inny wymiar. Rześkie z magiczną poświatą, dające pewności siebie i bardzo intensywne.

 Następny nr. 180 to Lacoste Pour Femme Elixir. Miałam klasyczną wersję i dla mnie był to zapach piękny, no taki nietuzinkowy i jakże inny od reszty. Wersja Elixir myślałam, że będzie bardziej mroczna, intensywniejsza.... a tu zonk i zaskoczenie. Zapach totalnie nie mój. Przyjemny ale jakiś taki bezpłciowy bez klimatu bez tego czegoś co dla mnie perfumy powinny mieć. No ale przynajmniej wiem, że ten zapach to nie moja bajka.

Natomiast nr.240  czyli Armani My Way - to taka mała zaraza, która na początku nie mówi nic a po jakimś czasie przedstawia się waląc z grubej rury! Fantastyczne nuty zapachowe, kwiatowe cytrusowo poziomkowe z przewagą tych drugich, słodkich i czerwonych owoców. Pojawia się też jaśmin ale delikatny i leciutki. Idealne na wiosnę, lato i na dni kiedy chce się pachnieć poziomkowo ;)


 Jeśli lubicie perfumy, jeśli lubicie poznawać nowe zapachy to polecam zacząć przygodę z Faktoria Perfum. Tam znajdziecie mnóstwo zapachów, dzięki którym znajdziecie swoich ulubieńców lub też sprawić miłą niespodziankę znajomym , rodzinie w formie prezentu. Zapachy są zadziwiająco intensywne i bardzo trwałe! Aktualnie na stronie sklepu trwa promocja, więc warto się skusić i pachnieć codziennie inaczej!



                                                            Pozdrawiam,




11 komentarzy:

  1. Może zajrzę. Ja lubię słodkie zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaintrygował mnie nr.240. Na jesień byłoby miło zmienić zapach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej teraz na jesień odpowiada zapach numer 181. Jest cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfumy to kwestia swoich upodobań. Każdy może lubić inne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaintrygował mnie nr.240 Armani My Way, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfumy wcale nie muszą być jakieś bardzo drogie przecież żeby były porządne i ładne;) Warto różne testować. Jak jeszcze nie są wam znane perfumy z drzewem sandałowym to powinniście je przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten post mnie skusił! Ależ te perfumy w zdobnych flakonach są piękne i na pewno pachną wspaniale. Czy ktoś z was miał okazję je przetestować? Chętnie poznam wasze opinie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger