wtorek, 5 lutego 2019

Perfumy NOU-Bergamot




Uwielbiam perfumy, wszelkie wody toaletowe, wszystko co pięknie pachnie . Uwielbiam poznawać nowe zapachy, zataczać się w nich i doznawać nowych przygód, dzięki ciekawym nutom zapachowym. W ostatnim czasie w moje ręce trafiły perfumy marki NOU, które dla mnie są kompletną nowością i strasznie ciekawa byłam jak zachowają się na skórze. Dlatego poniżej zapraszam Was na post z przygodą zapachu Bergamot od NOU.


Perfumy mają bardzo ciekawy kartonik. Prosty bo czarny z motywem bergamotki i limonki bądz cytryny, które grają tu główne skrzypce. Sam flakon jest równie niekrzykliwy, kobiecy i całkiem elegancki. Jeśli chodzi o nuty zapachowe to mamy między innymi: nuta głowy- cytryna, bergamotka, kardamon, zielone liście. Nuta serca- jaśmin, zielona herbata, irys, lilia. Natomiast bazą jest drzewo cedrowe oraz piżmo.


Już na dzień dobry jak tylko powąchałam korek wiedziałam, że nie będą to dla mnie perfumy. Nie, że brzydkie, nie, że mocne, ale od razu czułam męskie klimaty. Mam mocno wyczulony noc i jestem strasznie pamiętliwa nie tylko do detali ale i do zapachów, które kiedyś mnie otaczały i utrwaliły się w mojej głowie. NOU Bergamot jest wspaniałym zapachem przypominającym mi czasy wyjazdu na przysięgę do wojska mojego brata. To właśnie Nim pachnie mi ta buteleczka. Świeże, lekkie, jednocześnie mydlane i do złudzenia przypominają wodę toaletową STR8 wersja zielona no i of kors dla mężczyzn.


NOU Bergamot w moim odczuciu są dość specyficzne i raczej stawiałabym je na odbiór jak nie samych mężczyzn to chociażby unisex. Nuty zapachowe zapowiadają randkę dla kobiety jednak nosząc je na sobię mam strasznie dziwne uczucie, że pachnę mężczyzną. Fakt, są piękne. Mieszanka cytryny, bergamotki, piżma i jaśminu to dość  ciekawe połączenie. Myślę, że te zielone liście i kardamon sprawiły całości, że wyczuwam w nich obecność faceta tudzież brata. Nie mniej jednak wodę oddaję tacie, który stwierdził, że to jest jego zapach. Także jak widzicie Kochani w Naszym odczuciu Nou Bergamot znajdzie odbiorców zarówno męskich jak i damskich. Buteleczka o pojemności 50 ml dostępna jest np. w drogerii Rossman za ok. 65 zł ;)



Pozdrawiam

16 komentarzy:

  1. Chętnie sprawdziłabym tester. Ostatnio ciągle czytam o tym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam otaczające mnie ładne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujące połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię cytrusy, więc myślę, że spodobałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się opakowanie jednak nie wiem czy zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jestem ciekawa jak pachną na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. poznałam już zapach i chętnie zakupię w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ich zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Intrygujący zapach. A opakowanie mi się mega podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie cytrynowe nutki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger